نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مجوز بازیکن آرژانتینی استقلال صادر می‌شود اما به یک شرط!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز تست‌های پزشکی را پشت سرگذاشت.

 با کسر بخشی از قرارداد سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم استقلال، مشکل این باشگاه برای ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی برطرف شد.

جواد نکونام که پیش از این نیز برای ثبت قرارداد برخی از اعضای تیم قراردادش را کم کرده بود به همراه کاپیتان‌های تیم، در گفت‌وگو با تعدادی از بازیکنان، آن‌ها را راضی به انجام این کار کرد تا در نهایت مشکل ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ رفع شود.

مهاجم آرژانتینی که از ابتدای حضورش در ایران، فقط به تمرین مشغول بود، امروز با حضور در مرکز ایفمارک تست‌های پزشکی لازم را پشت سر گذاشت. به این ترتیب با توجه به اینکه باشگاه استقلال امروز مدارک لازم جهت ثبت قرارداد بلانکو را به سازمان لیگ تحویل داد، پس از تایید ایفمارک مجوز بازی بلانکو به صورت سیستماتیک صادر خواهد شد تا این بازیکن از این پس مشکلی برای همراهی آبی‌های تهران نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدطاها IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    خدا کنه امروز کارت بازیش صادر بشه🔥💙زوج مهرداد و بلانکو خیلی خفن میشه،بازی کردن یه مهاجم تموم کننده و با کیفیت استقلال رو چند مرحله جلو میندازه..
    • تاجی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      سادرشد تموم شدبلانکو ازفردابازی میکند لنگی ها ترسی افتاده تنشون دیگه تاج فقط میبره شاید لنگی هارو8تای کنه تاجی ها نیم فصل اول تموم بشه فقط بگم 2بازیکن سطح اول اروپا به استقلال میاین اسمشون نمیگم بسوزین که هرکدومشون هربازی به تنهایی 2تا4گل میزنن اسدی مغان لو میان بازیکن جدید لنگی هاکه بازی کرده ولی توپ به پاش نخورده ازپرسپولیس شکاهت میکنه طرابی از2هفته دیگه میره قطر وحید امیری 4ماه نیستش زاهدی گفته من ازاول برای استقلال امده بودم مشکلی ندارم نیم فصل دوم به استقلال برم 2بازیکن اروپای یکیش گل زن بارسلنا هست یکیش ازتاتنهام مسلمان هست فکرکنین ببینین کیه هالا گل محمدی بخاطره مربی برزیلی ازلنگی هامیرود
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    سقف معنا نداره تیم تمیز لیگ ولی از پشت😁🤣🤣🤗🤣
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    یک سال دیگر معلوم میشود که همه کسر این قراردادها سوری بوده است و استقلال دربدهی غرق شده است فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همه در خدمت استقلال هستند
  • ع ق QA ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    او باید مثل لوکادیا فراری داده شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی