پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
۰ |
۱
خبر خوب به هواداران رئال در آستانه ال‌کلاسیکو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک انگلیسی رئال مادرید در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل، خبر خوبی را به هواداران این تیم داد.

جود بلینگام که در برتری ۲ بر یک رئال مادرید مقابل براگای پرتغال در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت جزئی شد، در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل خبر خوبی به هواداران رئال داد و آن اینکه برای بازی با بارسلونا مشکلی نخواهد داشت.

این هافبک انگلیسی که تابستان اخیر در انتقالی ۱۰۳ میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و در این تیم شروع خیلی خوبی داشته که همین باعث شده محبوبیت بالایی در بین هواداران رئال مادرید پیدا کند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «RTVE» اسپانیا گفت: برای ال‌کلاسیکو آماده و در دسترس خواهم بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از بازی با براگا در تشریح وضعیت هافبک ۲۰ ساله‌اش گفته بود: بلینگام در وضعیت خوبی است. او از ناحیه عضله نزدیک‌ کننده (واقع در قسمت بالایی ران پا) کمی احساس درد می‌کرد. در حال حاضر کمی خسته است اما این قابل‌ انتظار بود. بلینگام در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو نبوده و مصدومیتش جدی نیست.

بلینگام این فصل در ۱۲ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۱۱ گل، ۳ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید شنبه پیش‌ رو در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لالیگای اسپانیا و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که از ساعت ۱۷:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی