نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
در نشست خصوصی آقای مدیرعامل و ساپینتو چه گذشت؟/ از تو عذر می‌خواهم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای هیئت مدیره باشگاه آپوئل به جمع بندی نهایی در مورد کادر فنی این تیم رسیده‌اند و به زودی تصمیم خود را اجرایی خواهند کرد.

باشگاه آپوئل بعد از رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو خیلی تلاش کرد که میزان این محرومیت را کم کند و از آنجایی که درگیری این مربی به خاطر تیم بود باشگاه هم ایستاد تا تکلیف نهایی این پرونده مشخص شود. کمیته تجدید نظر رای صادره از سوی کمیته انضباطی را تایید کرد و ریکاردو ساپینتو در ۴ ماه آینده که ۱۷ بازی تیم آپوئل را شامل می‌شود قادر به حضور روی نیمکت تیم نیست. به همین بهانه باشگاه در تلاش برای انتخاب جایگزین است.

بعد از تایید رای صادره از سوی کمیته انضباطی مدیر باشگاه آپوئل نشست خصوصی را با ریکاردو ساپینتو برگزار کرد تا او در جریان تصمیمی که اعضای هیئت مدیره باشگاه گرفته‌اند، بگذارد. گفته می‌شود مدیر خطاب به ریکاردو ساپینتو گفته است از تو عذر می‌خواهم اما به خاطر رای صادره از سوی کمیته تجدید نظر چاره ای برای باشگاه باقی نمی‌ماند که به دنبال سرمربی جدید باشد.

ریکاردو در پایان فصل گذشته در لیگ برتر ایران و به خاطر حواشی دیدار با پرسپولیس ۴ ماه محروم شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مملی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    واقعا جاش تو لیگ ایران خالیه از وقتی از ایران رفته جذابیت لیگ هم کم شده،امیدوارم به زودی در استقلال ببینیمش،زوج ساپینتو هاشمی نسب یه زوج رویایی خواهد بود
  • احمدرضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    هیچ جا مثل ایران بی قانونی و تا عدالتی نیست،تازه وقتی قراردادش تمام شده و میخواست از ایران برود، ساپینتو را فدراسیون فوتبال ترسو محروم کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی