نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
لیونل مسی
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مشخص نیست که آیا اسطوره آرژانتینی در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور خواهد داشت یا خیر، و خیلی‌ها در تلاشند تا او را راضی به حضور در تورنمنت بزرگ بعدی کنند.

لیونل مسی در مورد تاریخ بازنشستگی خود صحبت نمی‌کند. برنده هفت توپ طلا که انتظار می‌رود هشتمین توپ طلا را نیز در سال ۲۰۲۳ به دست آورد، پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد نماینده کشورش در جام جهانی ۲۰۲۶ باشد و از عنوان قهرمانی دفاع کند. گفته شده که با مسی صحبت خواهد شد که حداقل برای سه سال دیگر دوران حرفه‌ای خود را طولانی کند و لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، درها را برای این بازیکن بزرگ باز می‌گذارد.

سزار لوئیس منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی ۱۹۷۸، در پاسخ به این سوال که هموطنش تا چه زمانی می‌تواند بازی کند گفت: «مسی می‌داند که تا کجا می‌تواند پیش برود و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و چه حسی به بازی دارد. او در سن خوبی است و می‌تواند تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد و چه کاری را انجام ندهد. او با موفقیت و با هم‌تیمی‌های بزرگ در تیم‌های بزرگ همراه بوده است.»

مسی ۱۷۸ بازی برای آرژانتین انجام داده و ۱۰۶ گل به ثمر رسانده و انتظار می‌رود در کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تورنمنت دیگری که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آن شرکت خواهند کرد، بخشی از تیم آرژانتین باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی