کلوب| ضرورت برخورد گل‌محمدی با کنعانی‌زادگان 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان هنوز از حاشیه‌های مربوط به مصاحبه خود خارج نشده بود که به حاشیه دیگری سلام داد.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اواخر نیمه اول بازی با استقلال تاجیکستان بر سر یک ضربه کاشته با سروش رفیعی جر و بحث کرد به طوری که دانیال اسماعیلی فر مجبور شد برای جلوگیری از حاشیه بیشتر جلوی دهان او را بگیرد! حتی علیرضا بیرانوند هم تا پشت محوطه جریمه استقلال تاجیکستان آمد تا شاید بتواند کنعانی‌زادگان را کنترل و دعوا را مدیریت کند. همه این اتفاقات زشت جلوی چشم ۳۵ هزار تماشاگر و البته دوربین‌های تلویزیونی رخ داد تا مشخص شود که ظرفیت بعضی از بازیکنان چقدر پایین است.

یحیی گل محمدی البته در بین دو نیمه هر دو بازیکن را تعویض کرد و نکته عجیب ماجرا این  است که کنعانی‌زادگان تصور می کند با یک استوری می‌تواند همه حواشی را جمع کند.

البته شاید هم او فکر می‌کرد اگر ضربه کاشته را بزند و گل شود باز هم حواله خودرو می‌گیرد! اما به هر حال یحیی گل محمدی هم باید حواس خود را به شدت جمع کند و به هر شکل ممکن جلوی بازیکن سالاری را بگیرد.

کنعانی زادگان قبلاً هم به دوست و دشمن ثابت کرده بود که پتانسیل حاشیه‌های بسیار بزرگ را دارد و هنوز ماجرایی که در مورد اتوبوس تیم ملی به وجود آمده بود در ذهن اهالی فوتبال مانده است.

حتی امیر قلعه نویی هم به خاطر جنجال‌های کنعانی‌زادگان در فینال تورنمنت کافا یک دوره او را از تیم ملی محروم کرد اما این مدافع به شدت پتانسیل ایجاد حاشیه‌های دیگری را هم دارد و اساساً بدون حاشیه نمی‌تواند فوتبال بازی کند.

در یک تیم فوتبال قاعدتاً باید کاشت زن‌ها و پنالتی زنان باید کاملاً مشخص باشند و اینجور نباشد که مثل ماجرای علی بداوی و رحمان رضایی و یا ماجرای مجتبی جباری و جاسم کرار در استقلال شاهد حاشیه‌های عجیب و غریب باشیم.

وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد همه به این باور می‌رسند که تیم بزرگی مثل پرسپولیس بزرگتر ندارد. البته قبلاً کریم باقری یک بار با همین کنعانی‌زادگان برخورد تندی کرده بود که اتفاقاً انتقاداتی هم بابت این مسئله به کریم باقری شده بود اما حالا مشخص می‌شود که انگار حق با باقری بوده و کنعانی‌زادگان نیاز دارد که یکی حتماً با او برخورد کند.

گل محمدی باید چند بازی این مدافع پرحاشیه را روی نیمکت بنشاند تا به بقیه هم درس بدهد. اینکه یحیی با چنین ماجرایی چطور برخورد کند، خیلی مهم است اما همه می‌دانند که بازیکن سالاری بزرگترین آفت یک تیم است و هیچ‌کس حق ندارد خودش را بزرگتر از پیراهن تیم بزرگی چون پرسپولیس بداند.

مجید سلطانی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مسعود IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    آقای گل محمدی بهترین مربی آسیا و درجه یک است و خودش آگاه است لطفا شما ساکت و تعیین تکلیف نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی