نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۲
خبرورزشی‌گردی| داخل رختکن استقلال طلسم و جادو پیدا شد/ همه‌جا را تمیز کردند تا سرمربی استقلال نشانه‌ها را نبیند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند سال قبل در مقاطعی بحث طلسم و جادوگری در فوتبال ایران داغ شده بود و مسئولان استقلال و پرسپولیس هم در موردش صحبت می‌کردند.

استقلال در دوران سرمربیگری آندرئا استراماچونی به اندازه کافی حاشیه داشت و اتفاقاتی در این تیم به وقوع می‌پیوست که همه‌جوره آبی‌پوشان را به دردسر می‌انداخت. وقایعی که در برخی موارد پای سرمربی ایتالیایی هم به میان می‌آمد و انصافا بعضی اوقات هم او نقشی در آن‌ها نداشت اما نتایج خوبی که گرفت و بدقولی بر سر پرداخت دستمزدش موجب شد اختلافات بالا بگیرد و سرانجام جنجالی به وجود آمد که همه در جریان آن هستید.

البته یک واقعه بسیار مهم هم از چشم استراماچونی دور ماند و اگر جواد زرینچه، سرپرست وقت استقلال قضیه را مدیریت نمی‌کرد ماجرایی ایجاد می‌شد که شاید سر و صدایش ابعاد بین‌المللی هم به خود می‌گرفت. سرپرست وقت استقلال که به واسطه سال‌ها حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران کاملا با حواشی مربوط به جادوگری و خرافات در این عرصه آشنا بود، روز ششم آبان ماه سال ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرورزشی مسئله بزرگی را افشا کرد و گفت: در دوره استراماچونی من به اعضای تیم تدارکات همیشه تاکید می‌کردم قبل از ورود مربیان و بازیکنان حتما به داخل رختکن بروند و همه جا را خوب بگردند تا مبادا مسائل مربوط به طلسم و جادوگری در آن‌جا پیدا شود. اتفاقا یک بار این دوستان درون رختکن استقلال چیزهایی شبیه طلسم و ورد پیدا کردند که خیلی برایم عجیب بود. بلافاصله دستور دادم آن‌ها را از رختکن بیرون بریزند و تاکید کردم هیچ‌کس نباید پیرامون این مسئله چیزی به استراماچونی یا بازیکنان بگوید. تا همین امروز هم که با شما صحبت می‌کنم مسئله رسانه‌ای نشده بود چون می‌دانستم اگر به گوش سرمربی برسد امکان دارد جنجال بزرگی به پا شود.

مصاحبه زرینچه در سال ۱۴۰۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • 6 IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    خدایا این کیسه رو از ما نگیر
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    کیسه چون ‌حکومتیه معمولا به جادو جنبل هم اعتقاد داره
  • احمدرضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    احتمالا کار وزیر ورزش و پرسپولیس میباشد 😂😂😂
  • الهه IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    امسال همه چی آماده شده برای قهرمانی استقلال تخلف آشکار در قرارداد ها - بازی هایی که نا جوانمردانه و داوری میبرن مثل بازی پریروز و... واقعا جای تاثف داره
  • راحله IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    جادو جنبل فقط فرهاد پودری ( مجیدی ) شما انجام داد
  • بهزادی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    حتما بعدازمساوی وباخت پرسپولیس تورختکن طلسم جادو پیدا شده و شاید توانزلی!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی