نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۲۰ |
۱۱
پرونده‌ای که به سود پرسپولیس بسته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی روز گذشته بعد از حضور در یک برنامه تلویزیونی از باشگاه پرسپولیس به خاطر اینکه بازیکن به تیم امید نداد، تشکر نکرد!

رضا عنایتی بعد از ناکامی در صعود به مرحله نهایی مقدماتی المپیک امیدوار به نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی به همراه تیم امید بود تا به نوعی ناکامی درصعود به المپیک را جبران کند اما در این بازی‌ها هم با شکست در برابر هنگ کنگ به کار خود پایان داد و دستش از رسیدن به مدال قهرمانی بازی‌های آسیایی باز ماند.

این مربی در مصاف با هنگ کنگ قادر به استفاده از بازیکنان کلیدی تیم پرسپولیس نبود به این خاطر که آنها اردوی تیم را به منظور همراهی تیم پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و مشخصا الدحیل ترک کرده بودند.

نکته ی جالب توجه اینکه قانون این اجازه را به تیم امید و رضا عنایتی می‌دهد که علیه تیم پرسپولیس طرح شکوائیه کنند اما تیم امید و رضا عنایتی اصرای به انجام این کار ندارند و می‌توان گفت این پرونده به سود تیم پرسپولیس بسته شد. به این خاطر که کمیته انضباطی بر اساس مواد قانونی این اجازه را دارد که علیه بازیکنی که در تمرین تیم ملی حاضر نمی‌شود و هم چنین باشگاهش حکم محرومیت و جریمه نقدی صادر کند.

به نظر به دنبال حذف تیم امید از بازی‌های آسیایی هانگژو فدراسیون فوتبال و تیم امید قید این شکایت را زدند به این خاطر که رای صادره از سوی کمیته انضباطی هیچ نفعی برای فدراسیون فوتبال و تیم امید نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • ایرانی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    به نویسنده توصیه می کنم با عنایتی حتما به یک روان شناس خوب و حاذق مراجعه کنند شاید براشون افاقه کند طوری عنایتی حرف زد که بی خبران عالم هم فهمیدن قضیه چیه ولی نویسنده مثل اینکه تو کوچه بن بست گیر کرده و هنوز خبرا براش نرسیده که پشت عنایتی در اومده ... در سر عقل می باید بی کلاهی عیب نیست
    • ساوالان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      کم کم به قلم نویسنده ها هم باید شک کرد.. عجب!!!!!!!! مهدوی کیا خودش کشن مجیدی بازیکن نداد. دلواپسان کجا بودند... در ضمن چرا سپاهان نداد!!!!!!!!!!! اوف بر فدراسیون کثیف تاج!!!!!!!!!!!!!!
  • Iman perspolisi IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    بابا یکخورده بیطرف بودن بد نیست آخه فیفادی بود که بتونن شکایت کنن بعد بی عرضه بودن یک کیسه کش رو ماست مالی نکنید
  • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    یعنی حذف از مقدماتی المپیک را گردن تیم پرسپولیس انداخت،؟!
  • متوهم IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    دیگه روش نشد بگه اگه بازیکنای تیم پرسپولیس مونده بودند عنایتی قهرمان میشد بابا جمع کنید این سیرک را آخه از عنایتی مربی در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پریس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    دوست عزیز که قلم بدست گرفتی عنایتی 24تا بازیکن میتونست ببره هانژو که نبرد و بعد گفت با بازیکنان پرسپولیس۱۶تا بازیکن داشتم کی جلوش رو گرفته بود ؟ بازیکنان سپاهان رو هم دعوت نکرد چرا؟چون سپاهان بازیهای اسیاییش رو در پیش داشت و پرسپولیس هم تو اسیا بازی داشت علت تبعیضش چی بود؟ بعدم مگه برا المپیک بازیکنای پرسپولیس رو نداشت چه گلی زد بسر ایران؟ اون باخت فینالش ب عراقم بماند ... فرمایشی و سفارشی اومد گند زد بزارین فراموش بشه این همه درد و ف ساد
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    تیمی ک عنایتی مربیش باشه میشه همین...اسطوره های فوتبالمون نشستن کنار یمشت جوجه شدن مربی تیم ملی...تیمی ک از هنگ کنگ باخت کنه اصلا باید درشو گل بگیرن حتی اگه بازیکنای پرسپولیس تو اون تیم نباشن هم حداقل باید هنگ کنگ رو میبردیم..افتضاح از این بیشتر
  • جمشید IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    عنایتی بره تو مسابقات محلات اطراف تهران مربیگری کنه
  • ایران US ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    واقعا خیلی جالب شکست تیم ایران در برابر هنگ کنگ را با این گزارشتون ماست مالی کردید . آیا تیم ایران بدون بازیکنان پرسپولیس از پس هنگ کنگ !!! بر نمیاد؟! اینقدر مشغول زدن پرسپولیس هستید که ایرادات به این بزرگی را نمی‌بینید .
  • کیون IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    همه ميدونند عنایتی در حد تیم ملی امید نبود با باندبازی که متاسفانه در فوتبال ایران زیاد است پست مربیگری را گرفت و آبروی تیم امید وبرد چون مربی کار بلدی نبود میشد از مهدی تاتار یا مجتبی حسینی یا ربیعی استفاده کرد که نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی