نگاهی دقیق‌تر به عملکرد جود بلینگام؛ قاتل جدید بارسا/ عشق است این بمب ۱۱۵ میلیون پوندی!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جود بلینگام در ال‌کلاسیکو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و حتی از رکورد زیدان پیشی گرفته است.

هر توپی که جود بلینگام در این فصل لمس می‌کند به گل تبدیل می‌شود. فوق‌ستاره انگلیسی پس از انتقال ۱۱۵میلیون پوندی به رئال مادرید از بوروسیا دورتموند شروع درخشانی در لالیگا داشته است. او به سرعت در سانتیاگو برنابئو طوفان به پا کرد و بلافاصله تبدیل به مهمترین بازیکن کارلو آنچلوتی شد. او روز شنبه در اولین ال‌کلاسیکوی فصل حاضر شد و تیمش را به پیروزی رساند.

ایلکای گوندوغان بارسلونا را در دقیقه ششم پیش انداخت و از دفاع سست رئال مادرید سود برد. بلینگام در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۶۸ یک گل تماشایی به ثمر رساند و در وقت‌های تلف‌شده کار بارسلونا را با یک گل دیگر تمام کرد.

بلینگام تا به اینجای کار ۱۰ گل در ۱۰ بازی برای رئال مادرید به ثمر رسانده است. او نه تنها بهتر از فصول قبلی خود در بیرمنگام و دورتموند عمل کرده بلکه از زین‌الدین زیدان بزرگ که پیش از او پیراهن شماره ۵ رئال را به تن کرده بود نیز پیشی گرفت. بهترین آمار زیدان در لالیگا ۹ گل است که در فصل‌های ۲۰۰۳-۲۰۰۲ و ۲۰۰۶-۲۰۰۵ به دست آمد.

با احتساب لیگ قهرمانان، بلینگام تا به حال ۱۳ گل و ۳ پاس گل در ۱۳ بازی رئال مادرید به ثبت رسانده است. او همچنین یک گل و یک پاس گل در پیروزی ۳-۱ انگلیس مقابل اسکاتلند به ثمر رساند و سپس در پیروزی ۳-۱ سه‌شیرها مقابل ایتالیا ۲ گل زد. او در ال‌کلاسیکو ۴۵ پاس از ۴۹ پاس خود را تکمیل کرد. همچنین در این مسابقه تنها دو شوت داشت و هر دو را به گل تبدیل کرد. در مجموع ۷۳ بار توپ را لمس کرد و عمدتاً در سمت چپ خط میانی رئال مادرید ظاهر شد.

آنچلوتی پس از بازی از ستاره تیمش تمجید کرد و حتی تعداد گل‌های او در فصل را پیش‌بینی کرد: «او به راحتی می‌تواند به ۲۰-۲۵ گل برسد. ما او را به عنوان گلزن یا مهاجم در نظر نمی‌گیریم اما او گل می‌زند. بلینگام مانند یک کهنه‌کار بازی می‌کند. او نگرش فوق‌العاده‌ای دارد. ما تساوی نمی‌خواستیم و گل تساوی او پویایی بازی را تغییر داد. از آن زمان به بعد قدرت و انرژی ما بیشتر شد و آنها شروع به نشان دادن ضعف بیشتری کردند، تا آن لحظه آنها تیم بهتری بودند.»

هم‌تیمی بلینگام، وینیسیوس جونیور اضافه کرد: «جود بلینگام باورنکردنی است، او همیشه تفاوت ایجاد می‌کند و هواداران به کریستیانو رونالدو عادت کرده بودند و حالا کسی دیگر از راه رسیده است.» در حالی که لوکا مودریچ به DAZN گفت: «او بازیکنی عالی با استعدادی فوق‌العاده است. فکر نمی‌کنم که خودش حتی باورش بشود که می‌تواند اینهمه گل به ثمر برساند. به او تبریک می‌گویم و امیدوارم به راهش ادامه دهد، او نمی‌تواند سرعتش را کم کند!»

پیروزی رئال مادرید باعث شد تا اختلاف امتیازشان نسبت به بارسلونا در صدر لالیگا به ۴ امتیاز برسد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی دقیق‌تر به عملکرد جود بلینگام؛ قاتل جدید بارسا/ عشق است این بمب ۱۱۵ میلیون پوندی!

نگاهی دقیق‌تر به عملکرد جود بلینگام؛ قاتل جدید بارسا/ عشق است این بمب ۱۱۵ میلیون پوندی!

نگاهی دقیق‌تر به عملکرد جود بلینگام؛ قاتل جدید بارسا/ عشق است این بمب ۱۱۵ میلیون پوندی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متا ورس! IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    گمان نمی کنم بزودی او را هم در ترکیب بندی تیم عربستان ببینیم! تمایلی نشان نمیده! ایده های فردای آسمان شرق در زمین امروز او تحقق پیدا کرده!👌 ✅️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی