نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش کنایه‌آمیز به حضور نداشتن در مراسم توپ طلا ۲۰۲۳؛ عمداً نرفتیم و این بازیکن لیاقت داشت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به حضور نداشتن هیچ یک از اعضای این تیم در مراسم توپ طلا ۲۰۲۳ واکنش نشان داد.

امشب مراسم توپ طلا در پاریس برگزار می‌شود و بسیاری از بازیکنان با بهترین عملکرد در فصل گذشته، برای شرکت در این مراسم به این شهر سفر کرده‌اند. گفته می‌شود که احتمالا توپ طلا به لیونل مسی خواهد رسید و نفرات دوم و سوم هم ارلینگ هالند و کیلیان امباپه خواهند بود.

باشگاه بایرن مونیخ هم در لیست نهایی بهترین عملکردهای این فصل نماینده‌هایی چون هری کین و جمال موسیالا داشته است. اما هیچ‌یک از این بازیکنان به این مراسم سفر نکرده‌اند.

هربرت هاینر، سرپرست اجرایی باشگاه در مورد عدم سفر بازیکن بایرن به مراسم توپ طلا توضیح داد: فکر می‌کنم به دلیل این واقعیت باشد که پذیرفتیم هیچ یک از بازیکنانمان قرار نیست برای جوایز اصلی رای بیاوردند، بنابراین آنها ترجیح دادند از این سفر پرهیز کنند، اما قطعاً در آینده این مسئله دوباره تغییر خواهد کرد.

او در مورد احتمال دوم شدن موسیالا پس از بلینگام برای جایزه کوپا هم گفت: جمال قطعاً لیاقتش را داشت، شاید حتی به اندازه بلینگام. جود بلینگام بازیکن خارق العاده‌ای است اما جمال هم قطعا لیاقتش را دارد. مطمئنم این آخرین باری نیست که جمال را در این مراسم می‌بینیم. او در آینده نامزد توپ طلا می‌شود.

بیشتر بخوانید: زنده| مراسم توپ طلا ۲۰۲۳/ آغاز معرفی برترین بازیکنان سال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کینگ مسی VI ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    😂😂عجب پررو هایی هستن اینا دیگه . خوبه همون مرحله اول جام جهانی حذف شدن وگرنه میگفتن موسیلا باید توپ طلا بگیره🤪
  • عباس IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    چرا دیشب لیونل مسی جایزه توپ طلا شد جواب چونکه از صهیونیست هاو یهودی ها حمایت میکنه ایشان را برنده جایزه دانستند.
    • محمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      یهودیه براش خرج می کنن و رسانه ها این مردک رو بزرگ می کنن تا خاطرات مارادونا و لشکر یک نفره ای که کشور انگلیس رو به زانو در آورد رو همه فراموش کنن. من چیزی از لیونل ندیدم جز تبلیغات، جوری که بازیکنا هم تحت تاثیر همین تبلیغات محو می شدن و راه رو براش باز می کردن.
  • مهران IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    با احترام خدمت تمامی دوستان ونظراتشان، به نظرم مسی از نظر میزان محبوبیت و جایگاه فوتبالیش تو دنیا اصلا قابل قیاس با دیگو مارادونا نیست..مردم آرژانتین و بعضیا در جهان، مارادونا رو در حد پرستش دوست داشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی