نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
محمود کلهر: یک شرط‌بند به بازیکنان استقلال پول داد/ همه بازیکنان از روی عشق و علاقه بازی می‌کردند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود کلهر بازیکن سابق سرخابی ها گفت: شرط بندهای استادیوم آزادی به بازیکنان استقلال پول دادند.

محمود کلهر بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: من در استقلال توانستم بهترین بازیکن رده جوانان و بزرگسالان شوم. ما پولی نمی‌گرفتیم. دو دست لباس دریافت می‌کردیم و زمین تمرین بود و چیز خاص دیگری وجود نداشت. البته استقلال آن سال به چند بازیکن که در بزرگسالان هم بازی می‌کردند پول داد که سهم من هم ۲۵ هزار تومان شد.

در نیمه نهایی در ورزشگاه شیرودی با راه‌آهن بازی داشتیم. راه‌آهن تیمی خیلی خوب و قوی بود. ما نیز در همه پست‌ها بازیکنان خیلی خوبی داشتیم ولی در آن بازی در دقیقه ۳۰ بازیکن حریف آمد توپ را نگه دارد که نتوانست و در محوطه جریمه توپ را گرفتم و گل زدم. پنج دقیقه بعد دروازه‌بان را هم دریبل زدم و گلزنی کردم و دو بر صفر جلو افتادیم. تقریبا بعد از ۲۰ دقیقه نیز رسول غنی‌زاده یک گل دیگر به ثمر رساند و ما نیمه اول را سه بر صفر جلو افتادیم.

بین دو نیمه به رختکن آمدیم. آقای صلاحی سرمربی تیم بود، مرحوم پورحیدری به صلاحی گفت که تیم خیلی خوب است و بروید جلو و باز هم گل بزنید. نیمه دوم یک گل دیگر زدیم و با نتیجه چهار بر صفر پیروز شدیم و به فینال رفتیم. زمانی که داشتیم از رختکن بیرون می‌رفتیم، من، رسول غنی‌زاده، صادق ورمزیار و مجید نامجومطلق با هم بودیم. شرط بندهایی که در استادیوم بودند ما را صدا زدند، یکی از آن‌ها گفت شماره ۲۰ بیا، من شماره ۲۰ می‌پوشیدم. گفت تو دو گل زدی و به من ۲ هزار تومان داد، ۱۰۰۰ تومان هم به نامجومطلق و ۱۰۰۰ تومان هم به غنی‌زاده داد. نمی‌دانستیم او کیست و پرسیدیم که برای چه این پول را به ما می‌دهی. گفت من ۲۰ هزار تومان برنده شده‌ام و می‌خواهم چهار هزار تومانش را هم به شما بدهم. آنجا از خودم پرسیدم مگر در فوتبال هم پول می‌دهند؟ چون آن زمان در فوتبال پولی وجود نداشت و همه بازیکنان از روی عشق و علاقه بازی می‌کردند.

آن بازی را پیروز شدیم و در فینال به پرسپولیس رسیدیم. آن زمان ۲۰ هزار نفر برای تماشای دیدار جوانان استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه شیرودی آمده بودند. یک بر صفر به برتری رسیدیم و پاس گل را من دادم و محسن گروسی نیز گل را به ثمر رساند و ما قهرمان جوانان تهران شدیم. در رده بزرگسال هم استقلال در فینال به مصاف تیم شاهین رفت که بازی به پنالتی کشیده شد و مرحوم حجازی پنالتی آقای پازوکی را گرفت و استقلال در هر دو رده جوانان و بزرگسالان قهرمان شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 911 IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    تیتر لنگی پسند زدین!!
  • فرهاد-اهواز IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    بعضی ازکسانی که فراموش شدن هرازگاهی باطرح یه مشت حرفای الکی ومنسوخ شده سعی میکنن آرامش تیم استقلال رو بهم بزنن. جناب کلهر،اگه پول شرط بندی بوداصلا چراپولوگرفتین،اگرهم‌گرفتی چراالان داری درموردش حرف میزنی،متاسفم واسه همچین کسایی که کارخلاف رومیکنن والان که استقلال صدرجدوله وچشم ندارن ببین که بالاترازهمه تیم هاست این حرفارومیزنن.
  • عدالت خواه IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    آقا پسر یعنی میخوای بگی خیلی صاف و صادق بودی و از هیچی خبر نداشتی؟!! ولی جهت اطلاع بهت بگم که ۹۰٪ قمارباز های امجدیه که زیر ساعت می شستن لنگی و طرفدار پروین بودن، میگی نه، از ممد مایلی بپرس
  • عدالت IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    خیلی دوست دارین استقلال به حاشیه ببرید. قلم فروش نباشید. روزی حلال فقط واسه کارگری که کار یدی میکنه نیست. به فکر عاقبت خودتون هم باشید
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    تو که اسمت کلهره و کلهری یعنی گویش کردی کرمانشاهی ولی عین سوسولای بالاشهر تهران حرف میزنی! به حرفهای لنگی بی‌ریشه‌ای مثل تو هیچ اعتباری نیست نه کردی نه استقلالی چون ریشه خودتو فراموش کردی البته من از حرفات اصلا تعجب نکردم چون این روزا پیشکسوتای لنگ برای بودن در رسانه‌ها حرفهای عجیب و غریب میزنن: ضیاتون میگه ۲ ملیون یورو از دورتموند پیشنهاد داشتم! ممدعلیتون(افشین مخفیتون!) میگه استقلال بره اول یه قهرمانی بیاره! بهروز سلطانی‌تون میگه پرویز دهداری دیکتاتور بود! امان از تنهایی! یه روز جلوی صدهزار نفر بازی میکردین حالا یه نفر پیدا نمیشه تا باهاتون بازی کنه! علی پروینتونم واسه یه لقمه تیلیت دنبه میگه سه‌شنبه بیاین طرشت واسه تمرین! خب همتون افسرده و داغونین دیگه باید برید دکتر! بودن در رسانه‌ها حالتونو خوب نمیکنه داداش من! ولی خوشم اومد گفتی منطقه ۱۸ نزدیک طرشت بود! همین جمله شخصیتتو لو داد!
    • فرهاد-اهواز IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      😂😂😂حرفات عین واقعیت بود.این‌لنگی هادارن منفجرمیشن استقلال الان صدرجدوله
  • سعید IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    خب بعدش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی