کلوب| مدیران فوتبال ایران و اتفاق عجیبی که در برنامه ۹۰ رخ داده بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فوتبال ایران، همیشه چیزی برای حاشیه سازی وجود دارد و این حواشی برای اهالی فوتبال، هر هفته تازه تر، جذاب تر و جنجالی تر می شوند.

هفته گذشته درگیری های فوتبالیست ها و کشتی گیرها و البته ماشین های میلیاردی کنعانی زادگان، حسابی همگان را به خود مشغول ساخت و این هفته، نوبت به افراد کلان سرخابی ها رسیده است. هر کدام از دو تیم، اسنادی افشا می کنند و دست به افشاگری‌هایی می زنند که تا به حال چنین چیزی تا به امروز، در فوتبال ایران بی سابقه بوده است! در این حین نمی توان به حرف و سخنان یک طرف، اعتماد کامل داشت و مشخص نیست چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ! هر روز اخبار جدیدی در رابطه با جزئیات قراردادها و رعایت و عدم رعایت قانون سقف بودجه به گوش مخاطبان فوتبال می رسد! اما بد نیست که گریزی به چهارده سال پیش بزنیم و بدانیم مدیران از ابتدا تا به همین امروز، سوابق درخشانی در توهم و خیال پردازی دارند.

وقتی برنامه ۹۰ دوشنبه شب ها روی آنتن می رفت و فردوسی‌پور مدیران را حسابی سؤال پیچ می کرد در یکی از همان شب ها، مدیرعامل وقت تیم ابومسلم مشهد از طریق تماس تلفنی، مهمان برنامه ۹۰ شد. او مدعی حرف های عجیب و غریبی بود که از قبل هم در این کار، سابقه داشت؛ مثلا در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفته بود که قصد دارد هریستو استویچکوف را برای مربیگری، به نیمکت تیم ابو مسلم اضافه کند! 

نقطه شاهکار آن صحبت ها در برنامه ۹۰ به این شکل بود: «اگر آقای تیگانا، تیم ملی فرانسه را برای مربیگری انتخاب نکند، به طور قطعی در فصل بعد، تیگانا بر روی نیمکت ابومسلم خواهد نشست.» جالب اینجاست که فردوسی‌پور با کنایه و تعجب به او ثابت کرد که آقای تیگانا، برای انتخاب تیم از میان ابومسلم مشهد و تیم ملی فرانسه، هنوز در حال فکر کردن و اندیشیدن به پیشنهادات دو تیم می باشد!

حال با وجود این اوضاع که از گذشته تا به امروز، چیزی حل نشده و مشکلات همچنان به قوت خود باقی هستند، نباید انتظار بسیار بالایی از مدیران و آقایان تحصیل‌کرده مقامات اداری استقلال و پرسپولیس داشت! از عجایب مدیریت در فوتبال ایران این است که برند فلان مغازه در فلان شهر، اسپانسر یک تیم پرطرفدار می شود! از حیرت آور ترین و نادر ترین اتفاقات در فوتبال کشورمان، این است که ناهار یک تیم به بازیکنان و کادرفنی، به علت نبود پول و بودجه، تخم مرغ آب پز باشد!

معین احمدوند|باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی