نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
قلعه‌نویی: یک روز می‌گویم چرا تیم امید نتیجه نگرفت/ سیدجلال لیاقت حضور در جام جهانی را داشت!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برنامه ریزی یکی از اصولی ترین مواردی است که باید در فوتبال رعایت شود تا بتوانیم در مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

امیر قلعه نویی در مراسم بدرقه تیم نوجوانان به جام جهانی زیر ۱۷ سال اظهار داشت: برنامه ریزی برای رسیدن به هدف بسیار مهم است که متأسفانه در کشورمان به آن اهمیتی داده نمی‌شود؛ اما در تیم ملی نوجوانان به همت میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان، حسین عبدی و دستیارانش تا حدودی توانسته اند که برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

او ادامه داد: خیلی‌ها کشور ژاپن را برای برنامه ریزی درست مثال می‌زنند. اگر به یاد داشته باشیم مسئولان این کشور از ۲۰ سال گذشته با ساخت انیمیشن‌هایی با موضوع فوتبال باعث ایجاد انگیزه در بین مردمان خود شدند و بعد از حذف تیم ملی ژاپن در مقدمانی جام جهانی ۱۹۹۰ به یاد دارم که سرمربی این تیم در پایان مسابقات گفت با اینکه حذف شدیم اما به هدف‌هایی که داشتیم، رسیدیم. آنها از همان موقع شروع به برنامه ریزی کردند و فکر می‌کنم ژاپن تنها کشوری در جهان باشد که برنامه ریزی ۱۰۰ ساله برای این رشته دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: برنامه ریزی در ایران با توجه به نیروهای جوان و با استعدادی که در کشور وجود دارد، بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. در ۱۵ سال گذشته همیشه گفته ام که باید ایرانی جماعت را باور داشت. اگر در گذشته شرایط خوب بود باور کنید امروز باید حضور تعداد زیاد مربی ایرانی در فوتبال اروپا می‌بودیم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت است اما یحیی گل محمدی با شرایط و امکانات اندکی که در کشور وجود دارد توانست با پرسپولیس به این موفقیت دست یابد.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: از همین الان خواهش می‌کنم برای تیم جوانان و امید برنامه داشته باشید. مهدی محمد نبی (نایب رئیس فدراسیون فوتبال) می‌داند در مورد تیم امید چه شرایطی را پشت سر گذاشته ایم که یک روز آنها را بازگو خواهم کرد. از کادرفنی و مدیریت تیم نوجوانان یک بار به خاطر صعود به جام جهانی و یک بار به خاطر پشتوانه سازی، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی گفت: می‌گویند تیم ملی پیر است اما آیا در تیم ملی بزرگسالان بازیکن می‌سازند پشتوانه سازی وظیفه تیم‌های پایه است. ما باید مثل ژاپن عمل کنیم که ۲ تیم دارد. اگر برنامه ریزی کرده و تیم‌های ستادی خوب کار کنند، نتیجه می‌گیریم. اطمینان دارم در جام جهانی نتایج خوبی می‌گیرد. مساله بعدی این است که بازیکنان نوجوانان ما باید قدر سلامتی، استعداد خود را بدانند و باید برای دانشان قدر فرصت‌ها هدف گزاری کنید.

قلعه نویی در پایان خاطر نشان کرد: نمونه بارز این هدف‌گزاری سید جلال حسینی مربی فعلی تیم پرسپولیس است. روزی که من سرمربی تیم ملی شدم او لیاقت حضور در جام جهانی را داشت. نباید بترسید زیرا استعدادهای خیلی خوبی هستید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    کل حرف ایشون اینه که دوتا کارتون و انیمیشن بسازین تا ما قهرمان بشیم
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    لازم نیست توجیه کنی و بگی چرا تیم امید نتیجه نگرفت.همه میدونن چرا نتیجه نگرفت.چون هیچ چیز سرجایش نیست.مربی بزرگسالان میره تو جایگاه مدیر تیم امید و رفیق خودش میکنه مربی تیم ملی.وقتی تاج همه کاره میشه.کاشانی اختیاری برای انتخاب مربی نداره.گروهبان گارسیا که خودش مربی تیم ملی بزرگسالان هست و تو تیم المپیک دخالت میکنه همین میشه.
  • زیگزاگ IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    تا میتونی عقده ات نسبت به مربیان خارجی رو خالی کن.
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1تیم امید حذف نشد.بلکه اول با باخت به تیمهای درجه شش آسیا مثل مالزی و ترکمنستان در پیش مقدماتی المپیک اولین فاجعه تاریخی را خلق کرد بعد هم با باخت به تیم درجه شش دیگر آسیا یعنی هنگ کنگ دومین فاجعه تاریخی را رقم زد.چرا؟چون تو با زرنگ بازی و رابطه بازی رفیقت عنایتی را سرمربی آن کردی.اما با مربیان بهتر،ایران حداقل به مقدماتی المپیک می رفت و سوم آسیا می شد2فجایع تیم امید باورنکردنی و هر پنجاه سال اتفاق می افتند.اما اینها فقط دست خدا بودند که بالاترین دستهاست.خدایا چه کردی؟تو هر وقت با استقلال و سپاهان قهرمان شدی گفتی عزت و ذلت دست خداست.یعنی خدا مرا از همه بالاتر کرده.حالا چرا نمی گویی؟در بازی با هنگ کنگ ایران باید ده گل به آن می زد اما همان دست خدا نگذاشت توپها وارد دروازه حریف شوند و یک توپ اتفاقی را داخل محوطه جریمه آورد و اتفاقی به سر بازیکن حریف زد و اتفاقی جلوی پای مهاجم آن انداخت و او هم گل زد و طومار رفیقت را پیچید
  • اشکان IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    بااین فدراسیون واین کادرفنی ۱۰۰سال دیگه هم تیم های ایران به جایی نمیرسند
  • ایران IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    قلعه نویی در حال حاضر با اختلاف بهترین مربی ایرانی هست وله نظر من باید مثل مربی خارجی که ،10سال وقت داشت لا اقل 8سال بهش فرصت بدهند تا تیم ملی ایرانروبسازه
    • سرخ IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      کجاش بهترینه یک به کارنامه اش نگاه کنی معلومه چقد افتضاح سپاهان چیکار کرد ذوب آهن استقلال و گل گهرتیم های دیگه مربی نیست باید مربی خوب خارجی بیارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی