نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
۰ |
۱
آمار فوق‌العاده مهاجم جوان پرسپولیس نسبت به خودش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار قابل توجه محمد عمری مهاجم ۲۳ ساله تیم پرسپولیس نسبت به فصل گذشته حکایت از پیشرفت چشمگیر او دارد.

محمد عمری مهاجم تیم پرسپولیس گرچه تا این هفته از لیگ برتر نتوانسته گلی برای پرسپولیس به ثمر برساند اما مقایسه دقایق بازی این مهاجم نسبت به هفت بازی ابتدایی فصل گذشته مشخص می‌کند او تقریباً به اندازه ۴ مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای بیشتر در ترکیب پرسپولیس حضور داشته است.

محمد عمری فصل قبل در ۷ دیدار ابتدایی پرسپولیس مجموعاً ۹۷ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفته بود! این در حالی است که این بازیکن در ۷ دیدار ابتدایی لیگ برتر بیست و سوم ۴۵۳ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته که ۳۵۶ دقیقه بیشتر از تعداد دقایق حضور ش در هفت دیدار ابتدایی لیگ برتر گذشته است. زمانی نزدیک به ۴ مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای!

جدا از بحث کمبود مهاجم در پرسپولیس و جدایی عیسی آل کثیر، مصدومیت امید عالیشاه و برخی بازیکنان دیگر نیز باعث شده تا عمری بیشتر در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد اما همین بازیکن در سه دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز ۱۶۹ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. ۷۳ دقیقه مقابل النصر، ۶ دقیقه روبروی الدحیل و ۹۰ دقیقه مقابل استقلال تاجیکستان.

ناگفته نماند؛ زوج عمری و شهاب زاهدی در هفته‌های اخیر ترکیب اصلی خط حمله پرسپولیس در غیاب بازیکنانی همچون مهدی ترابی و وحید امیری را تشکیل داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی