نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
۹ |
۲
تکرار پرونده استقلال برای پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که آندرئا استراماچونی سنت آخر قراردادش را از باشگاه استقلال گرفت رادوشویچ هم در تلاش است دیرکرد پولش را از پرسپولیس دریافت کند!

رادو با وجود دریافت ۶۵۰ هزار یورو از پرسپولیس به خاطر دیرکرد ۳۵ هزار یورو بند پرداخت ۲۰۰ هزار یورو غرامت را فعال کرده است و نکته تاسف بار اینکه امروز علیه تیم پرسپولیس صحبت کرد! او پرسپولیس را متهم به ارایه رسید جعلی کرد و ...

این ادعا به شدت موجب ناراحتی باشگاه پرسپولیس شد و بیانیه این باشگاه  را به همراه داشت که در بخشی از آن می‌خوانیم: او باید هم بگوید مشکل از تحریم‌ها نیست چون جای ما نیست که بداند به خاطر تحریم‌ها به منابع و درآمدهای ارزی خودمان دسترسی نداریم. نمی‌داند یا می‌داند و خودش را به ندانستن می‌زند که این ۶۵۰ هزار دلار با چه جان‌کندنی تهیه و با چه جان کندن و استرس بیشتر منتقل شد. آن وقت برای تاخیری چند روزه به خاطر ۳۵ هزار یورو، غرامت ۲۰۰ هزار یورویی را فعال کرد.

این اتفاقات بدن معنی است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در عقد قرارداد با خارجی‌ها همه موارد حقوقی را رعایت کنند و روی پرداخت دستمزدها حساس باشند، چون خارجی‌ها چه بازیکن و چه مربی روی سنت آخر قرارداد خود حساس هستند و اگر لازم باشد دیرکرد آنرا دریافت می‌کنند و حتی بعد از دریافت پول مصاحبه هم می‌کنند. لابد باشگاه پرسپولیس یادش نرفته چگونه استراماچونی به خاطر دو روز تاخیر همه دیرکرد را دریافت کرد. گفته می‌شود طلب پایانی او از باشگاه استقلال تنها چند صد دلار بود و بعد از دریافت این پول پای رضایتنامه را امضا زد.  

در همین ارتباط بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • منصور IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    استراماچونی اول به 600هزار یورو راضی بود مدیرای استقلال مخصوصا آقای خلیل زاده میگفتن دستش بجایی بند نیست ما سند داریم گفته قراردادم رو یک ساله کنید از این جور حرفا ایرانی هم باشه تو پرداختها اذیت بشه دستش بجایی بند باشه تا قرون آخرش رو میگیره این دیگه خارجیه تیم‌ها باید بفهمن اندازه جیبشون خرج کنن باشگاه زیر ساختم میخواد همه چی نباید خرج بمب ترکوندن بشه
  • ......! IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    استراماچونی یک میلیون و سیصد بسته بود با دیرکرد یک و نیم شد یا بیشتر کی گفته به ششصد تا راضی بود؟ درسته بایستی اندازه جیب شون خرج کنن اما طلب اون بابا کجاو این کجا!
  • هرکی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    بحث استرا نیست،، آقای درویش شما که هدادار متمول خارج نشین داشتی حالا چرا میگی بهر جان کندنی شما که پشتت قرصه
  • آس اس IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    حقتونه آن موقع از استقلال طرفداری نمیکردید
  • اس اس عشق است IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    ایرانی جماعت محکوم میشه چون هرچی بی نظمی و تقصیرهست از خودمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی