نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
۰ |
۰
قیمت فوتبالیست خلافکار اعلام شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنتفورد قیمت ایوان تونی، مهاجم خود را ۱۱۵ میلیون یورو تعیین کرده است.

تونی در فصل گذشته لیگ برتر ۲۰ گل برای برنتفورد به ثمر رساند. در ابتدای فصل جاری این بازیکن به شدت مورد توجه آرسنال قرار داشت که به گفته بسیاری از کارشناسان هیچ نقصی به جز نداشتن یک مهاجم شش دانگ در این تیم وجود ندارد. چلسی هم از دیگر مشتریان این ستاره هستند. اما این بازیکن پس از اعتراف به ۲۳۲ تخلف از قوانین شرط بندی اتحادیه فوتبال انگلیس، از ماه می هشت ماه محرومیت را سپری می‌کند و تا ۱۶ ژانویه دور از میادین باید دوران محرومیت خود را سپری کند. 

این بازیکن ۲۷ ساله انگلیسی، پس از بازگشت از محرومیت خود در اواسط ژانویه، برای حضور در ترکیب گرت ساوتگیت انگلیس برای یورو تلاش خواهد کرد که در تابستان ۲۰۲۴ در آلمان برگزار می‌شود و همچنین به پیشنهاداتی می‌پردازد که از سوی باشگاه‌های سطح بالاتر لیگ برتر به او خواهد رسید.

به گزارش اسکای اسپورت، توماس فرانک، مدیر برنتفورد، احتمال جدایی این ستاره را رد نکرده است اما او همچنین گفته است که باشگاه تنها در صورتی حاضر خواهد بود ستاره خود را  بفروشد که از این انتقال ۱۱۵ میلیون یورو به جیب بزند و در غیر این صورت منافع این باشگاه با فروش این بازیکن تامین نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی