نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیام احساسی باس دوست بعد از حمله قلبی در مستطیل سبز؛ فعلا خداحافظ فوتبال! +تصاویر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باس دوست که در زمین دچار حمله قلبی شد، با انتشار پیامی اعلام کرد فعلاً از بازی‌های نایمخن و حتی تمرینات این تیم دور خواهد بود.

باس دوست مهاجم ۳۴ ساله تیم نایمخن هلند پس از ایست قلبی در زمین فوتبال تصمیم گرفت از مستطیل سبز فاصله بگیرد.

این ستاره گلزن در دیدار نایمخن مقابل آلکمار که یکشنبه گذشته برگزار شد، به یک‌باره در دقایق پایانی روی زمین افتاد و باعث شد بازی هم متوقف شود. او در حال دویدن به سمت دروازه خودی بود که در مرکز زمین غش کرد. پس از آن هم امدادگران به سرعت به محل حادثه رسیدند و بازیکنان هم حلقه‌ای دور او تشکیل دادند تا تماشاگران این صحنه‌ها را نبینند.

دوست در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما تصمیم گرفته فعلاً از فوتبال فاصله بگیرد. این بازیکن در بیانیه‌ای نوشت: «اکنون از متخصص قلب‌م شنیدم که چه اتفاقی برای من افتاده است. در روزهای اخیر آزمایش‌های زیادی انجام داده‌ام و نشان داده‌اند که عضله قلب ملتهب (میوکاردیت) دارم. دلایل مختلفی می‌تواند برای آن وجود داشته باشد، چرا که عضله قلب ملتهب می‌شود و عواقب آن می‌تواند بسیار جدی باشد، اما من خوش‌شانس بودم که در زمین بازی احیا شدم. نمی‌توانم به اندازه کافی نشان دهم که چقدر از پزشکان نایمخن و آلکمار سپاسگزارم.»

باس دوست

دوست در این بیانیه ادامه داد: «آزمایشات در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و سپس به خانه می‌روم تا برای بهبودی کامل استراحت کنم. تنها پس از آن لحظه بینش بیشتری نسبت به آینده‌ام به‌دست خواهم آورد و از آن به بعد می‌توانم چیزهای بیشتری در مورد آن به اشتراک بگذارم. همه می‌دانند که من بازی کردن را از دست خواهم داد؛ اول از همه از هم‌تیمی‌هایم، هواداران، تمرینات و جو ورزشگاه‌های فوتبال. واقعاً از این کار لذت می‌بردم. با این حال اکنون وقت آن است که به خودم نگاه کنم و کمی استراحت کنم یک بار دیگر می‌خواهم از همه و از دنیای فوتبال، در داخل و خارج از کشور تشکر کنم. شما توجه زیادی به من نشان دادید و این خانواده‌ام را هم تحت تأثیر قرار داد.»

باس دوست که ۱۸ مرتبه برای تیم ملی هلند بازی کرده، سابقه بازی در هیرنوین، ولفسبورگ، اسپورتینگ، فرانکفورت، بروژ و اوترخت را هم داشته است.

باس دوست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    جهت استحضار گلمحمدی و نکونام ، دنیا ارزش این بی احترامی ها و اظهارنظرهایی که نسبت به هم می کنید نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی