نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شوک صدا و سیما به پیشکسوت استقلال/ نمی‌دانم تقصیر چه کسی است اما به شدت نگران هستم!
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به جنگ رسانه‌ای این روزها، به شدت نگران دربی هستم.

تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته در قزوین برابر شمس آذر این شهر متوقف شد، اما با توجه به تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در صدر باقی ماند.

فارغ از اتفاقات فنی این دیدار، جنگ رسانه‌ای اعضای استقلال با رقیب سنتی شان یعنی پرسپولیس و به ویژه مصاحبه‌هایی که جواد نکونام و یحیی گل محمدی علیه هم انجام دادند علتی بود تا با «بهتاش فریبا» پیشکسوت و مربی اسبق آبی‌ها گفت و گویی را انجام دهیم.

بهتاش فریبا گفت: استقلال در دیدار دیروز کار سختی داشت. قبل از بازی هم گفته بودم، چون بازی شمس آذر را دیده بودم. خوب می‌دوند و خوب پرس می‌کنند و سرعت حمل توپ شان خوب است. ما هم آنجا خیلی سخت گیری نکردیم. مثلا روی گل اول وقتی پاس دادند چند تا از نفرات ما نزدیک کسی که سانتر کرد، اما او را تحت فشار قرار ندادند. گل دوم را هم از همانجا خوردیم. سمت راست ما به یامگا کمک نمی‌کردند. استقلال خط دفاعی اش بد کار نکرد و هافبک‌ها هم همینطور. به نظر می‌رسید برنامه هجومی مان خیلی تاثیر نگذاشت.

وی درباره صدرنشینی استقلال و این موضوع که آیا این صدرنشینی استمرار خواهد داشت نیز گفت: فوتبال رو ندارد، ولی الان دو هفته است تیم‌ها براتی استقلال بازی کرده اند. اگر دیروز می‌بردیم اختلاف مان بیشتر می‌شد. همیشه اینگونه نیست که تیم‌های دیگر برای ما بازی کنند. استقلال فرصت خوبی را برای فاصله گرفتن از دست داد. تلویزیون هم ما را شوکه کرد که گفت سه بر دو عقب هستیم. نمی‌دانم چگونه این خبر اشتباه را دادند؟ تلویزیون نباید به صفحات مجازی استناد کند.

مربی اسبق استقلال با اشاره به مصاحبه‌هایی که سرمربی و بازیکنان استقلال علیه پرسپولیسی‌ها انجام دادند اظهار کرد: من فکر می‌کنم نگه داشتن احترام خیلی قشنگ است. ما الان از فوتبال لذت نمی‌بریم. نمی‌دانم تقصیر چه کسی است، ولی در هر صورت همین صحبت‌ها انتقال پیدا می‌کند به بیرون زمین و روی سکوها و دربی را به جنجال می‌کشاند. من برای دربی نگران هستم. مربیان نباید علیه هم موضع بگیرند.  

فریبا درباره داوری‌ها لیگ برتر در هفته‌های اخیر که انتقاداتی را به دنبال داشته است گفت: داوری‌ها خیلی بد شده است. همه بازی‌های دیروز را می‌گویم. الان با آقای افشاریان صحبت کنید که کلی از داوری‌ها تعریف می‌کرد. نمی‌گویم این اشتباهات عمدی است. بازی سپاهان را دیدم ۵ تا اشتباه بود. اینگونه پیش برویم برای دربی از بیرون داور بیاورند. به نظر من بهتر است داور خارجی بیاورند.

وی در پایان درباره موضوع جنجالی عبور استقلال از سقف بودجه تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال و بحث کسر کردن از مبالغ قرارداد برخی بازیکنان برای دریافت مجوز حضور مهدی هاشمی نسب مربی این تیم روی نیمکت گفت: این قانون‌های من درآوردی را از کجا آوردند؟ ۸۰ درصد دعواهای امروز زیر سر این قانون است. بازیکنان استقلال معرفت نشان دادند و دم شان گرم، ولی باید مدیریت حواسش باشد و جاهایی که دستش باز است هوای این‌ها را داشته باشد. آقای خطیر باید این حرکت سرمربی و بازیکنان را جبران کند. در فوتبال ایران این اتفاق سابقه نداشته باشد. اگر این یکدستی را حفظ کنند یک رکن قهرمانی را داشته اند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: دوست ندارم پسرم دعوای گل‌محمدی و نکونام را ببیند/ به هیئت مدیره پرسپولیس چه ربطی دارد به محل تمرین می‌رود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • زیگزاگ IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    مرتضی احمدی پرسپولیسیه. میخواست یه ضد حال به هواداران استقلال بزنه.
  • عدالت خواه IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    تیم پیروزی تهران فساد است و باید از صفحه روزگار محو شود
  • پرسپولیس US ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    باید داور خارجی برای دربی بیارن و اجازه ی استفاده از VAR رو هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند. وگرنه جنجال خواهد شد.
  • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    تن من مباد پرسپولیس باد خخخخخخ
  • سعید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    گلممدقصدداردبانام‌بردن‌ازکودکان‌غزه‌بی‌ادبی‌وشکست‌فنی‌خودش‌راپنهان‌کندواین‌یعنی فرار‌روبه‌جلو.
  • مریم IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    استقلال سوگلی دولت
  • محسن IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    بااینکه آبیم امابایدهمه مربیان فوتبال مثل آقای گل‌محمدی حداقل یه اشاره به مظلومیت مردم غزه داشته باشند
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    نگران نباش ته اش باخت استقلال میباشد چون بازیکنان پرسپولیس هیچ بازی را نبرند استقلال را خواهند برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی