نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
زنبورها باز هم مقابل بایرن حرفی برای گفتن نداشتند!/ شاهزاده هری در اولین درکلاسیکر هت‌تریک کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نبرد حیثیتی فوتبال آلمان، بار دیگر این بایرن‌مونیخ بود که موفق شد مقابل دورتموند به پیروزی برسد.

درکلاسیکر آلمان امشب در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک برگزار شد و در این نبرد حساس از هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان، دورتموند مقابل بایرن‌مونیخ تن به شکست سنگین ۴-۰ داد.

باواریایی‌ها در جو وحشتناک ورزشگاه و مقابل دیدگان دیوار زرد هم کم نیاوردند و خیلی زود میزبان را غافلگیر کردند. درخشش لروی سانه در این نیمه بایرن را با برتری ۲ گله به رختکن فرستاد. سانه ابتدا در دقیقه ۴ ارسالی کرد که با ضربه سر دایو اوپامکانو تبدیل به گل نخست شد. سپس همکاری تماشایی بازیکنان بایرن با پاس آخر سانه و ضربه نهایی هری کین در دقیقه ۹ به گل دوم منجر شد.

نیمه دوم دورتموند برای جبران گل‌های خورده و فرار از شکست تلاش بیشتری کرد و در دقایق ابتدایی این نیمه موقعیت‌های خوبی هم داشت. اما وقتی به یک‌چهارم پایانی بازی رسیدیم بایرن توانست گل سوم را هم به ثبت برساند. کینگزلی کومن این مرتبه گلساز بود و هری کین در دقیقه ۷۲ گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه ۳+۹۰ هم از عمق دفاع زنبورها هری کین باز هم نفوذ کرد و با ضربه دقیق دیگری هت‌تریک کرد

در نهایت بایرن‌مونیخ همانند اکثر بازی‌های سال‌های اخیر دورتموند را شکست داد که این نهمین پیروزی‌شان در ۱۰ درکلاسیکر آخر بوندس‌لیگایی بود.

بایرن‌مونیخ با این برد ۲۶ امتیازی شد و در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن ۲۸ امتیازی قرار گرفت. دورتموند هم که ۲۱ امتیازی است در رده چهارم جای گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی