نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هشدار پدر استقلال؛ هیچ‌کس حق توهین به پرسپولیس را ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز سالگرد درگذشت مردی است که به معنای واقعی کلمه گردن استقلال حق پدری دارد.

هواداران استقلال قطعاً چهاردهم آبان را فراموش نمی‌کنند چون منصور پورحیدری فقید در این روز چشم از جهان فرو بست. مردی که به جرات می‌توان گفت کمتر کسی در دنیا به اندازه او استقلال را دوست داشت و برایش از جان و مال مایه گذاشت. منصورخان موفق‌ترین سرمربی تاریخ استقلال در دربی‌ها مقابل پرسپولیس بود اما در میان هواداران و پیشکسوتان تیم رقیب بیشترین احترام را هم داشت. شاید اگر پورحیدری بود، نکونام و گل محمدی هرگز چنین رفتاری از خود نشان نمی‌دادند.

یکی از روزهایی که منصورخان در بیمارستان بستری بود، وقت ملاقات با برگزاری یکی از دیدارهای جام حذفی پرسپولیس متقارن شد و پدر استقلال اصرار داشت تلویزیون اتاقش روشن باشد تا بازی را ببیند. در دقایق ابتدایی نیمه نخست پرسپولیس گل خورد و تعدادی از حاضران در اتاق شادی کردند اما منصور خان به شدت ناراحت شد و گفت: وقتی پرسپولیس با هر تیمی غیر از استقلال بازی دارد از گل خوردنش خوشحال نشوید چون استقلال و پرسپولیس باید همیشه قوی باشند. این دو تیم باید همیشه اول و دوم باشند تا تیم ملی هم قوی‌تر شود. از گل خوردن پرسپولیس خوشحال نشوید و شادی نکنید چون قوی بودن پرسپولیس باعث قدرتمندتر شدن استقلال هم می‌شود و برعکس. دلم نمی‌خواهد هیچ کس جلوی من کوچکترین توهینی به پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها بکند.

یکی از معروف‌ترین جملاتی که منصور خان پورحیدری چند ماه قبل از فوتش در گفتگو با خبرورزشی بیان کرد،  پیش بینی اش پیرامون احتمال تکرار عنوان قهرمانی استقلال در آسیا بود. پدر معنوی استقلال تابستان سال ۹۵ در این مورد به ما گفت: کار خیلی سخت شده. کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا قدرتمندتر شده‌اند. البته همان موقع که استقلال قهرمان آسیا شد هم کار خیلی دشوار بود اما حالا پول، علم و تکنولوژی به کمک حریفان آمده است. با این وجود من معتقدم اگر استقلال پول کافی و امکانات لازم را داشته باشد، قطعاً این پتانسیل را دارد که برای سومین مرتبه هم قهرمان آسیا شده و ستاره سوم را روی پیراهنش بنشاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    روحت شاد و جاودان و بهشتی پدر معنوی استقلال منصورخان بزرگ و دوست داشتنی .. 🖤😢 مهربان پدر ،استقلال نام خدا هنوز زنده است پس شماهم برای ما همیشه زنده اید .. قلب تو فقط یک رنگ داشت آنهم آبی آبی بود.. باشخصیت ترین مربی تاریخ فوتبال ایران منصورخان پورحیدری همیشه یه یادت هستیم تا ابد الدهر‌.. 💙🏆🏆💪😢
  • پسر قرمز DE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    خیلی مودب بود. قابل توجه بعضی از استقلالی های جوگیر
  • mahdi IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    پدر روحت شاد. الان رقابت اگر در داخل کشور سالم باشد قطعا تیمی از ایران در آسیا قهرمان خواهد شد.
  • علی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    قابل توجه جواد چکش که به راحتی به همه توهین میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی