نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
برای غلبه بر تراکتور؛ روش گلزنی تیم نکونام تغییر می‌کند؟/ فوتبالیست بی‌حاشیه مجیدی و ساپینتو در خدمت نکونام
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به برگزاری دو دیدار پشت سر هم در استادیوم آزادی قطعا چمن این استادیوم برای بازی زمینی تیم استقلال روبه‌روی تراکتور شرایط مطلوب هفته‌های اخیر را نخواهد داشت.

عملکرد آرمان رمضانی در دیدارهای اخیر مشخص می‌کند این مهاجم بلند قامت استقلال همه سعی و تلاشش را به کار بسته تا بتواند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد مثبتی داشته باشد.

دو بار گلزنی در دیدارهای اخیر استقلال این موضوع را مشخص می‌کند، فوتبالیستی که در سال‌های قبل کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت حالا چطور با حضور در ترکیب اصلی استقلال توانسته خودش را آنطور که باید و شاید در چهارچوب کلی روند هجومی تیم استقلال قرار بدهد.

رمضانی در طول مدت زمان سال‌های حضور در سازمان هجومی تیم استقلال جزو معدود بازیکنان کم حاشیه و یا حتی بدون حاشیه تیم استقلال بوده که هرگز شرایطی ایجاد نکرده تا تیمش تحت تاثیر مسائل بی دلیل قرار گرفته و از این بابت ضرر کند.

رمضانی در دوران حضور فرهاد مجیدی و ساپینتو در راس کادر فنی تیم استقلال معمولاً در دقایق ۷۰ یا ۸۰ به بعد به میدان می‌رفت اما هرگز تیم استقلال را به حاشیه نبرد و شرایطی ایجاد نکرد که هم تیمی‌هایش تحت تاثیر مصاحبه‌های اعتراض‌آمیز او نتیجه نگیرند. بلکه او در دوران فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم حتی یک گل ۳ امتیازی زد تا استقلال بتواند به عنوان قهرمانی خودش دست پیدا کند.

اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن در خط حمله استقلال تنهاست. پس از خشکیدن چشمه گلزنی امیر ارسلان مطهری بعد از بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان مهرداد محمدی بار گلزنی استقلال را به دوش کشید اما رمضانی در دو هفته گذشته تلاش کرد تا این بار سنگین را از روی دوش مهرداد بردارد.

حالا با رسیدن گوستاو بلانکو به شرایط همراهی تیم استقلال وضعیت به گونه‌ای است که انتظار می‌رود کادر فنی استقلال با پر وبال دادن به این آرژانتینی و قرار دادنش در ترکیب اصلی او را به یاری رمضانی بیاورند.

با وجود برگزاری دو دیدار پشت سر هم در استادیوم آزادی قطعا چمن این استادیوم برای بازی زمینی تیم استقلال روبه‌روی تراکتور شرایط مطلوب هفته های داخیر را نخواهد داشت بنابراین قامت بلند این مهاجم آرژانتینی کنار آرمان رمضانی که او هم از قد و بالای خوبی برخوردار است می‌تواند نوع گلزنی و روش رسیدن به دروازه حریفان از سوی مهاجمان استقلال را در این دیدار و یا شایدد برای مسابقات بعدی کاملاً تغییر دهد.

سانتر از کناره‌ها و زدن ضربه سر توسط دو بازیکن بلند قامت خط حمله استقلال می‌تواند وضعیتی متفاوت با سال گذشته برای این تیم ایجاد کند. فصل قبل مهدی قایدی و محمد محبی بازیکنانی پابه توپ بودند که بیشتر روی زمین توانایی خود را نشان می‌دادند و حالا این وضعیت می‌تواند به گونه دیگری تغییر پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    آرمان زلاتان کیسه بیشتر بهش میاد آشپز تیم باشه تا مهاجم تیم
    • شاهین IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      نه لابد سروش سیبیل و استاد اسدی دوم یا اون منقاروند (خدای تمارض) که از چونه گیری نون بَربَری خشخاشی (با نوشابه) به دروازبانی رسید یا اون نعمتی که نه میدونه خودش کیه و نه کسی رو میشناسه بازیکنای خوبیند!! بچه جون درست کل کل کن و حرف بزن که باهات درست صحبت کنن!! یادت باشه که حتما بَه بَه بخوری گوگوری جان (توهین نکن لنگی جان)
  • اس اس آس میلان IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    واستون گل نزده داری حرص میخوری شیرن خشک میشه همونم لیاقت نداشتین نگهش دارین
  • یک کلام حرف حق IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    سلام بر همه عزیزان رسانه و عرض خسته نباشید! آقایان مسئولین؟ وزیر محترم ورزش رییس فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته ناداوران محترم، چه میکنید؟ علنن؟ در روز روشن و دوباره؟ بازهم جلوی ۶۰ میلیون ایرانی؟ چرا دوباره حق خوری میکنید به نفع یک تیم خاص؟ چه میکنید با این فوتبال؟ وجدانتان کجا رفته؟ دوباره در بازیه تیم صنعت نفت و پرسپولیس یک اخراجیه بی مورد و یک پنالتی به ناحق گرفتید؟ و دو امتیاز از تیم صنعت نفت به تاراج رفت!سوالم اینست مسئولین محترم چرا همش اینطرفی و بنفع یک تیم؟ چرا هیچ وقت و هیچ وقت ناداورانتان به نفع تیمهای شهرستانی نمیگیرند حتی به اشتباه؟ امسال چرا شما فدارسیونیها اینطور وقیح و بی ملاحظه رفتار میکنید؟ انگار که طلسم و یا در جادو بسر میبرید؟ برادران عزیز یادتان باشد که ما در لیگمان ۱۶ تیم داریم نه یک تیم! واقعا با وجدان خود چجور کنار میاید؟ بس کنید این رفتارها و اعمال مغرضانه و یکطرفتان را مگر تیمهای شهرستانی چه کرده اند که اینطور در روز روشن حقشان را میخورید؟ یادتان باشد خداوند جای حق نشسته و ما شما را به همان خداوند بزرگوار واگذار مینماییم! این میزها بهیچکس وفا نکرده است و نمیکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی