نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۱ |
۰
کلوب| هوادار استقلال خسته شد، شما خسته نشدید؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باز مصاحبه، باز انتقاد، باز اعتراض، باز متهم کردن، باز شکایت و... از مددی و سعادتمند و خلیل زاده گرفته تا  فتحی، فتح‌الله‌زاده، کریمی و حالا خطیر.

واقعا با این همه مصاحبه با این همه اتهام و این همه شکایت نسار یک دیگر کردن چه مشکلی از مشکلات بزرگ و تمام ناشدنی باشگاه استقلال کم شده است که هرازگاهی با حضور یکی از مدیران حاضر یا گذشته باشگاه در برنامه‌های زنده تلویزیونی باید تن و بدن هوادار این تیم بلرزد که باز قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

لااقل نه تنها هواداران استقلال حتی اهالی فوتبال هم از این همه حضور مداوم مدیران باشگاه استقلال و بیان جملات و مصاحبه‌های تکراری از کوه بدهی‌های این باشگاه و مقصر دانستن هر کدام از مدیران گذشته توسط مدیران حاضر و سپس بیان لفظ شکایت کردن از هر کدام از طرفین باعث خستگی و دلزدگی آنها از این اتفاقات شده است، آیا شما به عنوان مدیرعامل باشگاه از حضور مداوم در این برنامه و آن برنامه خسته نشده اید؟

اتفاقات باشگاه استقلال و مشکلات تمام ناشدنی این باشگاه از عدم پرداخت بدهی‌های انباشته شده، از عدم برنامه ریزی درست و اصولی برای جذب بازیکن در هر فصل، از عدم مدیریت درست مدیران باشگاه در کنترل و مدیریت مشکلات و اضافه نشدن مشکلی تازه بر مشکلات و بسیاری چیزهای دیگر داستان تازه ای نیست که بخواهد هر فصل در مورد آن بحث و گفتگو شود. گفتگوهایی که هیچ راه حل درستی برای نجات یافتن از آن‌ها وجود ندارد پس چه دلیلی برای بازگو کردن دوباره و سه باره و چندین باره همه آنها.

هواداران استقلال لااقل از مدیریت جدید و عدم مصاحبه‌های مداوم ایشان در یکماه و اندی از حضورشان آنچنان خوشحال بودند و رضایت داشتند و هرگز باورشان نمی‌شد آن سکوت مدیریتی درست پس از سه ماه تبدیل به فوران مصاحبه‌های مختلف از سوی ایشان شود.. حضور خطیر در برنامه ورزش و مردم، سومین حضور مداوم ایشان پس از برنامه فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی در سه ماهه اخیر بوده است و این برای یک مدیر آن هم مدیریت باشگاه استقلال هرگز طبیعی و عادی و پسندیده نیست.

اینکه واقعا علی خطیر در طی این سه چهار ماهه اخیر چه جمله و چه پاسخ تازه و جدید و امیدوار کننده ای در هر کدام از حضورهای مداومش در برنامه ای تا برنامه دیگر داشته است که درست یکماه پس از حضور در برنامه فوتبال برتر در برنامه شب‌های فوتبالی حضور پیدا می‌کند و همان جملات و همان حرفها باز بازگو می‌شوند بدون اینکه هیچ تازگی داشته باشند، و باز حضور در برنامه ورزش و مردم و باز بیان همان جملات.

پس واضح است نه با انتقاد ما و نه با چندین مقاله و اعتراض و گلایه دیگری از سوی افراد دیگر و هواداران آبی نه این مصاحبه‌ها کمتر خواهند شد و نه حتی تمامی پیدا خواهند کرد، همچنان مدیران باشگاه استقلال به رویه خود که انگار بسیار هم آن را دوست دارند و به آن علاقه پیدا کرده اند ادامه خواهند داد و قرار هم نیست اتفاق تازه و خوشایندی رخ بدهد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی