نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
این دعوا نه به سود یحیی است نه جواد/ پرسپولیس باید این هفته ۹ امتیازی شود/ با بازیکنان سرعتی می‌توان استقلال تاجیکستان را برد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت سرخابی‌ها گفت: نکونام و یحیی گل محمدی هر دو جزو بازیکنان با سابقه تیم ملی فوتبال کشورمان هستند و قطعاً اتفاقات اخیر به زودی حل و فصل می‌شود.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی، درباره حواشی رخ داده بین سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که مهدی هاشمی نسب گفته این قبیل مسائل در عالم فوتبال طبیعی است و اصلاً نباید آن را از فضای خارج از فوتبال نگاه کرد. به هر حال گاهی اوقات مسائلی پیش می‌آیند که دو آدم فوتبالی ترجیح می‌دهند در خارج از زمین فوتبال هم با یکدیگر سرشاخ شوند.

وی افزود: البته اینکه این مسائل به بیرون و جامعه هواداری کشیده شده و این روزها شاهد حمله طرفداران پرسپولیس به نکونام و برعکس، طرفداران استقلال به یحیی هستیم خوب نیست اما به طور کلی این اتفاقات در عالم فوتبال کم رخ نداده و نمی‌توان گفت که این هم آخرین آن است. بنابراین طرفداران دو تیم هم باید با این موضوع به شکل منطقی‌تری برخورد کنند.

پیشکسوت سرخابی‌ها تاکید کرد: اینکه بخواهیم در این باره حق را به یک طرف بدهیم شاید کار سختی باشد اما به طور کلی الان پرسپولیس در روزهای حساس لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و باید خودش را برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان آماده کند. پیروزی در این دیدار می‌تواند پرسپولیس را ۹ امتیازی و صعودش را تقریباً مسجل کند. خوب نیست که گل محمدی و اعضای تیم پرسپولیس در این شرایط وارد این قبیل مسائل شوند. از آن طرف جواد نکونام هم با تیمش توانسته نتایج خوبی بگیرد و حالا استقلال در صدر جدول است. قطعاً این قبیل حواشی می‌تواند تمرکز او و تیمش را به هم بزند. بنابراین فکر می‌کنم به نفع هر دوی باشد که در روزهای حساس فوتبال داخلی و بین‌المللی کشورمان، تمرکزشان را روی اتفاقات تیمی و آمادگی بالای بازیکنانشان بگذارند.

این دعوا نه به سود یحیی است نه جواد/ پرسپولیس باید این هفته ۹ امتیازی شود/ با بازیکنان سرعتی می‌توان استقلال تاجیکستان را برد
از جمله تصاویر قدیمی استادیوم آزادی که هنوز اسکوربرد در ورزشگاه نصب نشده بود

فوتبالیست اسبق تیم ملی کشورمان درباره انجام دو دیدار پشت سر هم در ورزشگاه آزادی گفت: واقعاً باعث تاسف است که شاهد چنین اتفاقی هستیم. دیدم که خیلی‌ها فوتبال کشورمان در قرن جدید را به فوتبال دهه ۶۰ و زمانی تشبیه کرده اند که در استادیوم آزادی و در یک روز دو مسابقه برگزار می‌شد. این اصلاً خوب نیست. دوست ندارم از واژه بازگشت به عقب استفاده کنم اما مجبورم! در روزهایی که کشورهای همسایه جنوبی ایران جام جهانی برگزار می‌کنند اینکه ما تنها دو ورزشگاه را برای سه نماینده کشورمان به AFC معرفی می‌کنیم، باعث تاسف است! همه در حال پیشرفت هستند ما پسرفت می کنیم! اینکه کمک داور ویدیویی نداریم و مجبوریم اجاره کنیم باعث تاسف است! همه این اتفاقات به ما یادآوری می‌کند که فوتبال را فراموش کرده‌ایم و این ورزش محبوب مردم سال به سال بیشتر تحقیر می‌شود. جایگاه ما در فوتبال آسیا این نیست که گزارشگر عربستانی چمن ورزشگاه آزادی را مناسب برای کاشت سیب زمینی بداند.

فوتبالیست قدیمی تیم پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان نیز توضیح داد: قطعاً پرسپولیسی که در بازی رفت توانست آن فوتبال زیبا را به نمایش بگذارد برای بازی برگشت هم برنامه دارد. من به این پرسپولیس مطمئن هستم و می‌دانم که بچه‌ها با کمی دقت می‌توانند یک برد دوباره در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به دست بیاورند. حریف پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن ندارد با تمام وجود آن هم در خانه خودش به میدان می‌آید تا شکست تهران را تلافی کند. اما پرسپولیس باید از ضد حملات نهایت استفاده را ببرد و با استفاده از بازیکنان سرعتی به گل برسد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ali IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    از جمله تصاویر قدیمی استادیوم آزادی که هنوز اسکوربرد در ورزشگاه نصب نشده بود ؟ شما فکر کنم مشکل بینایی داری اسکربرد به اون بزرگی رو نمیبینی؟ باید میگفتی هنوز مانیتور نصب نشده بود.
  • سپاهان قهرمان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    دعواهای سخیف کیسه و لنگ دیگه تکراری شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی