نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اولین واکنش رحمتی به شعار «حیا کن رها کن» تماشاگران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نساجی تاکید دارد با کمبود بازیکن در دیدار مقابل نوبهار ازبکستان حاضر شدند.

سید مهدی رحمتی پس از شکست سه بر یک نساجی مقابل نوبهار ازبکستان و پایان مسیر صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در واکنش به شعار تماشاگران در این بازی عنوان کرد: هوادار حق دارد و اینکه توقع‌اش این است تیمش در یک جایگاه خوب باشد و اینکه از ما نتیجه و فوتبال خوب می‌خواهد ولی شناختی که من از هواداران نساجی داشتم و دارم این است که فوتبال را خیلی خوب متوجه می‌شوند.

او ادامه داد: هواداران نساجی می‌بینند که تیمشان زحمت می‌کشد ولی در لیگ یک مدل اتفاقات و در لیگ قهرمانان آسیا یک سری اتفاقات برای ما می‌افتد که فکر می‌کنم بخاطر فشار موجود روی این تیم است.

سرمربی نساجی اضافه کرد: مطمئن باشید اگر فشار آسیا روی تیم نساجی نبود و در یک حالت نرمال بازی می کرد، جایگاه هفتم یا هشتم جدول با این بازیکنان بود ولی الان هر چهار روز بازی می کنیم و واقعا توان نداریم.

رحمتی با بیان اینکه همین امروز ۴ بازیکن فیکس خودم را نداشتم، گفت: امیر هوشمند و صالح حردانی محروم و محمود قائدرحمتی و احسان حسینی مصدوم بودند و از این دست مشکلات داشتیم. لیست ۲۳ نفره تیم ما را ببینید که تا چه اندازه بازیکن مازندرانی در لیست ما هستند.

او یادآور شد: هواداران حق دارند و جوابگوی تمام حرف‌ها و صحبت‌هایشان هستم. باید بیشتر تلاش و کار کنیم. بازیکنانم باید بفهمند کجا و برای چه تماشاگرانی بازی می‌کنند. تماشاگرانی که در همه استادیوم‌های ایران و آسیا حاضر است، حق اعتراض دارد و هرچه بگویند، با گوش دل می‌شنویم و سعی می کنیم نواقص خودمان را برطرف کنیم تا ان شاالله بهترین نتایج را بگیریم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شعار «حیا کن رها کن» علیه یک استقلالی در ورزشگاه آزادی +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    حیف پول نساجی و حیف این قرارداد که به رحمتی دادند ،آخه آدم حسابی کم بود،آخه انزلی چی کم بود ،،،،
  • رامین IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    اقا جان مادرتون بجای بازیکن مربی خوب بیارین واسه استقلال نکونام ب والله در حد استقلال نیست این چ وضعیه درست کردین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی