سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶
۵ |
۰
واکنش آل‌کثیر به خط و نشان کشیدن برای پرسپولیس
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌هایی که به ثمر رساندم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

عیسی آل‌کثیر پس از برد پرگل سپاهان مقابل آلمالیق، اظهارکرد: این برد را به هم تیمی‌هایم و هواداران تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کردم با ۹ گل برنده شویم، البته برای برد آمده بودیم.

وی عنوان کرد: از حمایت هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم اما در شهر خودمان بازی نکردیم ولی هواداران این همه مسافت را طی کردند و با حضور در آزادی از ما حمایت کردند.

این بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که با این برد به نظر می‌آید برای بازی با پرسپولیس خط و نشان کشیدید؟ گفت: سوال حاشیه‌ای نپرسید.

وی در پاسح به این سوال که آیا این برد فشار را از روی تیم سپاهان برداشت؟ بیان کرد: روی بازیکنان فشار نبود و ما کار خودمان را انجام می‌دادیم و اتفاقات از جای دیگر می افتاد. باختی هم که هفته گذشته متحمل شدیم یک اتفاق در فوتبال است. آن هم شاید تلنگر بود.

آل کثیر در واکنش به این سوال که به نظر می‌آید امسال حاشیه‌های سپاهان بیشتر شده است؟ عنوان کرد: من نمی‌دانم و بازیکن هستم و وظیفه دارم تمرین کنم و این سوال را باید از فرد دیگری بپرسید.

وی گفت: اتفاقی برای خانواده‌ام رخ داد و من نتوانستم پیش آن‌ها باشم، این موضوع را تحمل کردم تا تمرکزم روی بازی باشد. از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و گل‌هایی را که در این بازی زدم به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    عیسی آل کثیر بدبخت ترسیده از مافیای لنگ..
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    شما نماینده ایران بودید خوشحالیم از بردتان
  • کاربر جدید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آفرین که نه عشق به پرسپولیس را در پوست خودت حک نکردی بلکه عشق به پرسپولی تو گوشت ، خون وقلبت باید باشد تا حنای دشمنان آگاه و نا اگاه پرسپولیس ایران را توکاسه یشان بگذاری،آفرین نیاز تو به پرسپولیس یک نیاز قلبانی است که البته ضرورت حیات هر "زنده ای" این است آنجا که پاسخ به این پرسش دادی:با این برد به نظر می‌آید برای بازی با پرسپولیس خط و نشان کشیدید؟ (گفتید: سوال حاشیه‌ای نپرسید.)آفرین.قلب مایه حیات هر زنده ایست.شایسته احیائی،.
  • عبدالهادی اژدری IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    موفق باشی پسر ، خیلی قشنگ جواب دادی و خودت را از حاشیه دور کردی ، همه باید یاد بگیرند هیچ الزامی نیست به همه سوالها پاسخ بدهند و برای خودشان و تیمشان حاشیه درست کنند ، ایولا خداوند نگهدار خودت و عزیزانت باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی