نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شگفتی بزرگ در لیگ قهرمانان/ قهرمان سابق آسیا در آستانه حذف
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الفیصلی اردن تیم قعرنشین جدول گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شکست السد شگفتی هفته چهارم این رقابت‌ها را رقم زد.

الفیصلی در حالی مقابل السد در ورزشگاه ملی امان به میدان رفت که دو هفته پیش در دوحه با شش گل مقابل این تیم شکست خورده و خرد شده بود اما تیم احمد حایل ابراهیم در هفته چهارم رقابت‌ها دست به کار بزرگی زد و تیم پرستاره السد را زمینگیر کرد.

نیمه نخست این مسابقه گلی در برنداشت اما مشخص بود قلب دفاع السد در آفسایدگیری‌ها پرریسک بازی می‌کند و این می‌تواند  به تیم مشکی پوش برونو میگل نوگیرا ضربه وارد کند.فرارهای رزاق مهاجم شماره ۲۰ الفیصلی بارها خط دفاع السد را بهم ریخت و خوخی بوعالم و طارق سلمان مدافعان میانی تیم قطری روز خوبی نداشتند.

نیمه دوم نیز ضدحملات الفیصلی فوق‌العاده خطرناک بود اما این تیم در دقیقه ۵۵ با یک کار گروهی زیبا مزد حملات جسورانه‌اش را گرفت و با ضربه نهایی حاتم الروشادی به گل برتری دست یافت.

بعد از این گل السد با مهاجمان خطرناکش بغداد بونجاح و حسن الهیدوس فشار زیادی روی دروازه الفیصلی آورد  اما یک بار تیر دروازه مانع از گلزنی آنها شد و در نهایت در دقیقه ۸۶ با یک ضدحمله برق آسا و اشتباه دیگری از مدافعان السد این عارف الحاج بازیکن تعویضی الفیصلی بود که در موقعیتی تک به تک با مشعل برشام دروازه بان تیم قطری با ضربه‌ای فنی دروازه این تیم را باز کرد و ورشگاه امان غرق شادی شد.

الفیصلی در حالی این بازی را با برد پشت سر گذاشت که به لحاظ مالکیت توپ تقریبا نصف السد توپ را در اختیار داشت و کمتر از حریف شوت زد اما شوت های در چارچوبش برابر بود و دقت بالاتری داشت تا به یک برد شیرین دست یابد.

تیم اردنی در شرایطی این برد بزرگ را در شروع دور برگشت مسابقات به دست آورد که هر سه بازی دور رفت را با شکست پشت سر گذاشته بود.از سوی دیگر این باخت باعث شد السد با ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروهش قرار بگیرد و بعد از تیم‌های شارجه و نسف قارشی ۸ و ۷ امتیای شانس کمتری برای صعود داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    هرتیمی که بهتر از فرصت‌ها استفاده کنه بازی را میبره
  • محمود . ن IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    بدون هرگونه تعصب دانش،سرمربی و نظم و ارنج سپاهان نوید بخش قهرمانی است
    • ایرانی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      سپاهان دارای نوسانات عجیب است و عامل قهرمانی یک تیم ثبات آن تیم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی