سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۰ |
۰
اینتر به فروش می‌رسد/ مرد کلیدی «نوکیا» در ایتالیا
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلیاردر فنلاندی پیشنهاد خرید اینتر را ظرف دو هفته آینده ارائه خواهد کرد.

توماس زیلیاکوس، کارآفرین فنلاندی، ادعا کرده که او و گروه سرمایه‌گذارانش پیشنهاد رسمی خرید اینتر را این هفته یا حداکثر هفته آینده ارائه خواهند کرد.

زیلیاکوس صبح دوشنبه در X اعلام کرد که XXI Century Capital، شرکت سرمایه‌گذاری‌اش، با سرمایه‌گذاران قراردادهایی به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار برای پیشنهاد خرید اینتر امضا کرده است. این میلیاردر مصاحبه‌ای اختصاصی با ریپابلیکا انجام داده و جزئیات بیشتر و جدول زمانی تقریبی را برای تصاحب پیشنهادی ارائه کرده است. او همچنین اشاره کرد که فقط به دنبال خرید اینتر است و علاقه‌ای به خرید باشگاه‌های بیشتر ندارد.

او به این روزنامه گفت: «من جدی هستم، این هفته یا حداکثر هفته آینده مالکان فعلی اینتر پیشنهاد مناسبی از من برای خرید باشگاه دریافت خواهند کرد. نهادی که پول را جمع‌آوری کرد و پیشنهاد را ارائه خواهد کرد، XXI Century Capital است. دوست دارم شرکای عملیاتی داشته باشم که دیدگاه من را به اشتراک بگذارند. اما می‌خواهم مطمئن باشم که آنها با ایده من در مورد نحوه مدیریت باشگاه موافق هستند و آینده را همان طور که من می‌بینم می‌بینند. این شرکت در سنگاپور مستقر است و دو زیرمجموعه دارد: فوتبال و فشن. من نمی‌خواهم روی باشگاه‌های بیشتری سرمایه‌گذاری کنم، می‌خواهم یک خط مستقیم با هواداران اینتر ایجاد کنم و ارزش و سود ایجاد کنم. می‌توانم همه کارها را به تنهایی انجام دهم، اما سرمایه‌گذاری با شرکا بهتر است.»

زیلیاکوس در پاسخ به این سوال که آیا از خاورمیانه حمایتی دارد یا خیر، پاسخ داد: «اسامی را نام نمی‌برم و نمی‌خواهم وارد جزئیات دقیق شوم. من در زمینه‌های مختلف سرمایه جذب کرده‌ام، همین کافی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی