نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
طعنه سنگین سروش رفیعی: به جای چمن روی آسفالت بازی کردیم/ نباید اینگونه گل می‌خوردیم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای صعود باید ببینید رقبای‌مان چه می‌کنند و این دو بازی را بگذرانیم ببینیم چه می‌شود.

سروش رفیعی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی روی چمن مصنوعی و در روزی که متأسفانه هم مصدومان زیادی داشتیم و هم اکثراً بازیکنان‌مان مریض شدند و از چند نفر آنها مجبور بودیم استفاده کنیم و هم در حالیکه در شرایط بد بدنی بودند و شرایط زمین هم فشار را مضاعف کرد جلو افتادیم اما نباید اینگونه گل می‌خوردیم، پیش آمد.  

وی در مورد اینکه عادت به بازی در چمن مصنوعی ندارید، گفت: عادت نداریم. اگرچه چمن مصنوعی بود اما روی چمن مصنوعی در این شرایط آبیاری می‌کنند که این کار را هم نکردند انگار روی آسفالت بازی کردیم. به نظر زمین خیلی صاف می‌آید اما بازی روی آن مثل پاس دادن و پا به توپ دادن سخت می‌شود. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.  

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه شانس پرسپولیس برای صعود کم شد، عنوان کرد: فوتبال است باید ببینید رقبای‌مان چه می‌کنند و این دو بازی را بگذارنیم ببینیم چه می‌شود.

رفیعی در مورد اینکه با مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌ها ادامه فصل برای پرسپولیس نگران‌کننده می‌شود، گفت:‌ سرماخوردگی خوب می‌شود مصدومیت هم جزو فوتبال است.

وی در مورد تشویق هواداران تاجیکی گفت: هم هواداران هم تاجیکی‌ها تشویق‌مان کردند. از هواداران خودمان ممنونم که آمدند هواداران تاجیکی هم لطف داشتند خیلی خوب و گرم صمیمی فقط تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آنها به خاطر قرمزپوش بودن استقلال تاجیکستان شما را دوست دارند، گفت: خیلی ممنونم.  

بیشتر بخوانید: زور پرسپولیس در تاجیکستان به استقلال نرسید/ صعود سرخ‌ها به اما و اگر کشیده شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جهان LU ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    زمین کج بود، داوری بد، خورشید که از مشرق طلوع کرد چرا مغرب غروب کرد ،پشه تو زمین زیاد یود،توپ بازی کم باد بود، خط هیجده کمرنگ بود رقیب چرا زرنگ بود و... بهانه ها از نوع پرسپولیس حکومتی، فقط مسئله این بود پرسپولیس در لیگ ایران مسابقه نمی‌داد که اگر از سری مسابقات لیگ برتر بود داور با مردود اعلام کردن گل استقلال تاجیکستان مسابقه را برای پرسپولیس در می آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی