۴
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰
۴ |
۱
مهاجم پرسپولیسی، جام ملت‌ها را از دست می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس باید با جام ملت‌های آسیا خداحافظی کند.

کم‌کم داریم علی علیپور را فراموش می‌کنیم. مدت‌ها از مصدومیت مهاجم سابق پرسپولیس گذشته اما هنوز وارد ترکیب ژیل‌ویسنته نشده و حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم ننشسته است. علیپور قرار بود در ژیل‌ویسنته و فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ جانشین اصلی فران ناوارو شود که بهترین گلزن این تیم بود و در نقل و انتقالات تابستانی راهی پورتو شد اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. علی علیپور در دقیقه ۱۵ مسابقه هفته بیستم فصل گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به دلیل آسیب‌دیدگی و پارگی رباط صلیبی از زمین بیرون رفت که پس از آن طی ۹ ماه اخیر حتی در یک بازی رسمی هم حضور نداشته و این وضعیت همچنان ادامه پیدا کرده است.

شماره ۷۰ سابق پرسپولیس انتظار داشت پس از ۹ ماه دوری از میادین به دیدار رفت فصل ۲۴-۲۰۲۳ برابر فامالیکائو برسد، اما وضعیت برای علی علیپور همچنان بدون تغییر ماند تا او دور از بازی‌ها بماند. علی علیپور پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ برتر پرتغال، طی دو فصل متوالی توانست ۹ گل در دو فصل برای ماریتیمو به ثمر برساند و پس از آن راهی ژیل‌ویسنته شود و شرایط بهتری پیدا کند که در ۱۵ حضور ثابت و تعویضی در فصل گذشته دو گل به ثمر رساند و در چهار دیدار لیگ کاپ پرتغال هم یک گل زد و یک گل هم در جام حذفی داشت، اما مصدومیت اجازه نداد این روند ادامه پیدا کند.

علی علیپور در فهرست مسابقات این فصل ژیل‌ویسنته حضور نداشته و این تیم در حال حاضر رتبه یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال را به خود اختصاص داده. جالب اینکه ژیل‌ویسنته پس از براگا، توانسته با زدن ۲۲ گل دومین خط حمله برتر این رقابت‌ها را داشته باشد تا جای خالی مهاجم ایرانی خیلی احساس نشود. علیپور که امیدوار بود با درخشش در لیگ برتر پرتغال، نظر قلعه‌نویی را جلب کند و به جام ملت‌های آسیا برود، حالا باید با این تورنمنت مهم خداحافظی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    نویسنده محترم، لطفا در مورد بازیکنان تیم پیروزی تهران، کلمه ستاره رو از قلم ندازید، با تشکر فراوان از شما.🙏 از طرف یک ستاره ندیده👁👁
    • کیسه نفوذی سعودی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      کیسه کش حسود!!
  • عدالت خواه IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    اینکه خیلی بد شد...!!!!😳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی