وضعیت سعید معروف و تیم ملی پیچیده شد/ پیشنهاد چند تیم ترکیه‌ای به جادوگر ایرانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

در حالی که همه‌ شواهد و قرائن از حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران حکایت دارد، اما انتخابات فدراسیون والیبال که تا چند روز دیگر قرار است برگزار شود، می‌تواند حضور او را در تیم ملی به تعویق انداخته یا حتی منتفی کند.

حال باید دید در انتخابات آتی فدراسیون والیبال چه خواهد شد. در صورتی که محمدرضا داورزنی دوباره رییس فدراسیون والیبال شود، دیگر باید حضور سعید معروف در تیم ملی را قطعی بدانیم، ولی اگر گزینه‌ای غیر از محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال شود پروسه حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال تقریبا منتفی خواهد شد.

بهنام محمودی، قطر پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران، جدی‌ترین رقیب داورزنی برای کرسی ریاست فدراسیون والیبال است، او چند روز پیش در مصاحبه‌ای‌ تلویحا اعلام کرد در صورتی که رییس فدراسیون شود، سعید معروف را سرمربی تیم‌ ملی والیبال نخواهد کرد. البته بهنام محمودی بارها در انتخابات چه فدراسیون و هیئت شرکت کرده با شکست مواجه شده است.

حال با این توضیحات به نظر می‌رسد شاید انتخاب سرمربی تیم ملی باز هم تا انتخاب رییس فدراسیون به تاخیر بیفتد و سعید معروف تا آن موقع صبر کند. حتی شاید او صبرش لبریز شود و به دنیای بازی برگردد. شایعه شده که چند تیم ترکیه خواهان سعید معروف به عنوان پاسور شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    نمی‌دونم چرا میگین قطعی شد.امکان نداره معروف مربی بشه.یه چیز درست بنویس همش تکراری واب و تاب الکی
  • جیمی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    من سعید معروف رو عاشقانه دوست دارم و به او به عنوان یک بازیکن ایمان دارم ولی عنوان سرمربی براش کمی زود هست و با ناکامی هایی که تیم ملی با عطایی داشته دیگه جایی برای عقبگرد نداریم با اولین شکست تیم ملی از عرش به فرش سقوط میکنه ،و محبوبیت و طرفداران خودش رو از دست میده ، معروف می بایست با احتیاط قدم به تیم ملی بذاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی