نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
گواردیولا هواداران سیتی را نگران کرد/ توصیف بازیکنان سیتی با یک کلمه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سیتی از مصدومان جدید تیمش حرف زد و از این گفت که راز موفقیت این تیم در چیست.

پپ گواردیولا با صحبتی که در مورد مصدومان جدید منچسترسیتی کرد هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است. سرمربی اسپانیایی بعد از برد تیمش با نتیجه ۳-۰ مقابل یانگ بویز از مصدومیت جان استونز، مدافع – هافبک سیتی حرف زد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با سه برد از سه بازی وارد ورزشگاه اتحاد و مصاف با یانگ بویز شد و توانست آمار خود را با دو گل ارلینگ هالند و تک گل فیل فودن به چهار برد از چهار بازی در دور گروهی لیگ قهرمانان برساند.

این برد می‌توانست یک شب ایده‌آل را برای سیتی و هوادارانش رقم بزند اما مصدومیت دو بازیکن این تیم یعنی جان استونز و مانوئل آکانجی، کام هواداران این تیم را تلخ کرد.

گواردیولا در مورد این دو بازیکن حرف زد: «مانوئل کمردرد داشت و نتوانست بازی کند و متاسفانه جان هم مصدوم شده و باز مدتی بیرون خواهد ماند. برای او بسیار ناراحتم چون تعهد بالایی از خود نشان داده و یک غایب بزرگ در تیم ما خواهد بود. کاری که جان انجام می‌دهد برای تیم ما بسیار مهم است. او باید استراحت کند چون فصلی طولانی در پیش است و دوباره می‌تواند برگردد.»

سیتی در لیگ برتر با برد ۶-۱ مقابل بورنموث به صدر جدول برگشت و در لیگ قهرمانان هم دو هفته قبل از پایان دور گروهی صعود خود به دور حذفی را قطعی کرد. گواردیولا دراین مورد گفت: «مسلما خوشحالیم که زودتر از پایان بازیها به دور بعد صعود کرده‌ایم. حالا می‌توانیم به موارد دیگر فکر کنیم. شاید در زدن ضربات اخر چندان دقیق نبودیم چون می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما من عاشق تماشای این تیم هستم. کلمه‌ای که می‌تواند عملکرد این گروه از بازیکنان را در طی این سالها توصیف کند، ثبات است. ما استانداردهای بالایی داریم و به همین دلیل است که هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان خوب کار کرده‌ایم.»

بیشتر بخوانید: عکس| شادی گل هالند مشخص شد/ ستاره نروژی از دروگبا تقلید کرد یا لینکر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی