پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید، اینتر و آرسنال پیروز شدند و منچستریونایتد شکست خورد.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، آرسنال، رئال‌مادرید و اینتر موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و منچستر در یک بازی عجیب مقابل کپنهاگن شکست خورد.


در گروه A، بایرن مونیخ با نتیجه ۲-۱ بر میهمان خود گالاتاسرای ترکیه غلبه کرد. هر دو گل بایرن مونیخ را هری کین در دقایق ۸۰ و ۸۶ به ثمر رساند و تنها گل گالاتاسرای را هم سدریک باکامبو در دقیقه ۳+۹۰ زد.

پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد


در بازی دیگر این گروه منچستریونایتد در دانمارک، با نتیجه ۴-۳ مقابل میزبانش کپنهاگن مغلوب شد. راسموس هویلون دو بار در دقایق ۳ و ۲۸ و برونو فرناندز در دقیقه ۶۹ (پنالتی) برای من‌یونایتد گلزنی کردند. در سمت مقابل اما کپنهاگن با گلزنی محمد الیونسی در دقیقه ۴۵، دیوگو گونسالوس در دقیقه ۹+۴۵ (پنالتی)، لوکاس لراگر در دقیقه ۸۳ و رونی باردگی در دقیقه ۸۷ ورق را به سود خود برگرداند. این نتیجه در حالی رقم خورد که منچستریونایتد از دقیقه ۴۲ با اخراج مارکوس رشفورد ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد

با نتایج این دو بازی بایرن مونیخ ۱۲ امتیازی شد و به‌عنوان سرگروه، صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. منچستریونایتد اما با قبول شکست سه امتیازی ماند و پایین‌تر از کپنهاگن و گالاتاسرای که هر دو ۴ امتیازی هستند، در قعر جدول گروه ایستاد تا شانس صعودش به طور جدی به خطر بیفتد. این در حالی است که بازی بعدی شیاطین سرخ در ترکیه مقابل گالاتاسرای است و آخرین بازی آنها هم برابر بایرن مونیخ خواهد بود.


در گروه B،‌ آیندهوون هلند با تک گل دقیقه ۱۲ لوک دی‌یونگ بر لانس غلبه کرد. از همین گروه آرسنال با نتیجه ۲-۰ مقابل مهمانش سویا به برتری رسید که در این بازی لئاندرو تروسار در دقیقه ۲۹ و بوکایو ساکا در دقیقه ۶۴ برای توپچی‌ها گلزنی کردند. در جدول گروه B، آرسنال با ۹ امتیاز صدرنشین است، آیندهوون و لانس هر دو با ۵ امتیاز و برحسب نتایج بازی‌های رو در رو به ترتیب دوم و سوم هستند و سویای دو امتیازی هم قعرنشین است.

پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد


از گروه C، رئال مادرید میهمان پرتغالی‌اش براگا را به آسانی و با نتیجه ۳-۰ شکست داد. براهیم دیاس در دقیقه ۲۷، وینیسیوس جونیور در دقیقه ۵۸ و رودریگو در دقیقه ۶۱ گل‌های این بازی را زدند. رئال مادرید با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و با توجه به افزایش فاصله‌اش با تیم سوم جدول به ۹ امتیاز، دو هفته به پایان مرحله گروهی صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کرد. در جدول این گروه، پس از رئال مادرید، ناپولی ۷ امتیازی در رده دوم قرار دارد، براگا با ۳ امتیاز سوم است و اونیون برلین یک امتیازی هم در قعر جدول قرار گرفته است.

پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد


در آخرین بازی نیز از گروه D، تیم اینتر موفق شد با تک گل دقیقه ۸۵ لائوتارو مارتینس از روی نقطه پنالتی، میزبان خود سالزبورگ اتریش را مغلوب کند. با این نتیجه اینتر ۱۰ امتیازی شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوسیداد در رده دوم جدول باقی ماند هرچند صعود دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسجل شد، چرا که سالزبورگ رده سومی با ۳ امتیاز و بنفیکای بدون امتیاز، در دو هفته باقیمانده از مرحله گروهی دیگر شانسی برای صعود نخواهند داشت.

پیروزی شیرین بایرن، رئال و آرسنال و شکست تلخ منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج ۳لسچ IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    تو بازی رئال "ابراهیم دیاز" بعداز زدن گل پیراهنش زد بالا و رو تیشرتش که عکس "علی منصور" معروف به لومباردو آسیا رو نشون داد و گل ش تقدیم به علی و منصور کرد( البته بعدش علی منصور هم اون گل وکالتی تقدیم صمد مرفاوی کرد😉)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی