یک اتفاق جدید و تاریخی در لیگ برتر/ روی بدن بازیکنان دوربین نصب می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است روز شنبه یک اتفاق جدید در لیگ برتر رخ دهد و بازیکنان با دوربین وارد زمین شوند!

بازی تاتنهام در زمین ولورهمپتون یک اتفاق تاریخی را در لیگ برتر انگلیس به همراه خواهد داشت. قرار است در این بازی ها بادی‌کم یا دوربین متصل به بدن بازیکنان برای اولین بار استفاده شود.

یک بازیکن از هر تیم موظف است در طول تمرینات پیش از شروع بازی در ورزشگاه مولینکس یک بادی‌کم روی بدن خود داشته باشد. این توافقی است که بین شبکه TNT Sports و لیگ برتر انگلیس صورت گرفته تا یک اتفاق جدید در فوتبال جهان استارت بخورد.

در تابستانی که گذشت دو تیم استون ویلا و نیوکاسل در بازی دوستانه خود تور آمریکا برای اولین بار از دوربین متصل به بدن بازیکنان استفاده کردند اما استفاده از این وسیله در لیگ برتر انگلیس برای اولین بار و در زمین ولورهمپتون شروع خواهد شد و به هواداران فوتبال این فرصت را می‌دهد که از نمای کاملا جدید و مدرن تمرینات پیش از شروع بازی یک بازیکن حرفه ای را ببینند. در واقع آنها همان زاویه دیدی را خواهند داشت که بازیکنان حاضر در زمین دارند.

یک اتفاق جدید و تاریخی در لیگ برتر/ روی بدن بازیکنان دوربین نصب می‌شود!

قوانین جهانی فوتبال اجازه استفاده از تکنولوژی توسط بازیکنان یا بر روی بدن آنها را در جریان مسابقات رسمی نمی‌دهد اما مدیران شبکه TNT Sports امیدوارند آزمایشی که روز شنبه در تمرینات پیش بازی انجام می‌دهند تجربه لذتبخشی را در اختیار بینندگان تلویزیونی قرار دهد.

این دوربین به یک جلیقه جی پی اس بسیار سبک که بازیکن مورد نظر زیر پیراهن خود آن را پوشیده، متصل خواهد شد. روی پیراهن یک سوراخ کوچک تعبیه شده تا جلوی دوربین گرفته نشود و لنز دوربین زمین بازی را ببیند.

راشل نایتینگل، رئیس بخش عملیات رسانه‌ای و نوآوری لیگ برتر، گفت: «پیدا کردن راه‌های جدید برای نزدیک‌تر کردن هوادارانمان به بازی در زمین، تمرکز اصلی ما است. پس از موفقیت آزمایشات دوربین بدنه در سری بازیهای پیش فصل تابستانی لیگ برتر، ما مشتاقانه منتظریم ببینیم این تست چه نتایجی برای TNT و مخاطبان ما در سراسر جهان خواهد داشت.»

یک اتفاق جدید و تاریخی در لیگ برتر/ روی بدن بازیکنان دوربین نصب می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیذر IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    درست مثل لیگ ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی