نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مرد اسپانیایی حاشیه و حساسیت بازی استقلال را بیشتر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت های جنجالی پاکو خمس واکنش باشگاه استقلال را قبل از بازی حساس با تراکتور در پی داشت.

اینکه سرمربی تراکتور قبل از بازی حساس تیمش مقابل استقلال می‌گوید اگر سوت‌های مشکوک زده نشود بازی را می‌بریم، قبل از هر چیز بیانگر آن است که اتاق فکر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خوب عمل نکرده و تصمیمات انضباطی و تنبیهی آنها به هر دلیلی جواب نداده است. چه اگر غیر از این بود پاکو خمس که اتفاقاً مربی بسیار خوب و تأثیرگذاری است، جرأت نمی‌کرد از چنین ادبیاتی استفاده کند. خمس دیده که با موارد این چنینی برخورد نمی‌شود و حالا با خیال راحت روی داور فشار می‌گذارد. در بازی فردا اگر داور ناخواسته به سود تراکتور سوت بزند همه می‌گویند تأثیر حرف‌های خمس است و اگر باز هم ناخواسته به سود استقلال سوت بزند عده‌ای می‌گویند تأثیر تعریف و تمجیدهای نکونام است.هر چند که به هر حال صحبت های خمس حاشیه و حساسیت بازی را بیشتر کرد.

قانونگذار اگر می‌خواست قانون درست بگذارد باید هرگونه صحبت در مورد داوری (چه خوب و چه بد) را قبل از بازی ممنوع می‌کرد که نکرد. شما همین قانون سقف بودجه را نگاه کنید، جواد نکونام صراحتاً می‌گوید کاش از ما هم امتیاز کسر می‌شد اما می‌توانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم! همین حرف جواد هم نشانه آن است که قانون مورد نظر ایرادات اساسی دارد و حتماً باید ایراداتش و البته جرایم مرتبط با آن اصلاح می‌شد که خب این مورد هم انجام نشد. اگر قرار باشد در فوتبال قانونی بگذارند که این همه ایراد داشته باشد،مسلماً سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. عده‌ای هم این وسط فقط تماشاگران خوبی هستند و فقط قوانین پرایراد را امضا می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • میلاد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    برخورد میشه منتها سلیقه ای برخورد میشه و مهم اینه که کی بگه . کلا اگه گل محمدی یا افشین پیروانی یا سپهر حیدری یا یک پرسپولیسی بگه سریع برخورد میشه ولی اگه فرهاد مجیدی یا نکونام و سامره و الاستقلالیها بگن برخورد نمیشه .
    • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      میلاد جان بیدار شو
    • مافیا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      اولآ متاسفم برای یک مربی خارجی که اینچنین حرف بزند وکمیته انضباطی سکوت کند وقتی امثال محمدعلی پیروانی وگلممد هر چه دلشان می خواهد می گویند وسخن پراکنی می ‌کنند کسی جرات ندارد دهانشان را ببندد معلومه این خارجی هم دهانش را باز می کند به نظر من این خارجی هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشته رسول‌ خطیبی وقلعه نویی خیلی بهتر با تراکتور نتيجه می گرفتند وفوتبال زیبایی هم اجرا می کردند اما این مربی مگر چه کار کرده هم این وهم مربی سپاهان بهترین بازیکنان را در اختیار دارند هر مربی ایرانی اینقدر بازیکن خوب وامکانات در اختیارش باشد به راحتی نتيجه می گیرد اما اجنبی پرستان می خواهند پول را به خارجی ها بدهند
  • امیر US ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    یاد پیکه افتادم چقدر به تراکتور خندید😅😅😁😁😁
  • لنگ حقیر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    هفراکتور هم به زبون اومد .خخخخ فردا تیراخ۷توریا دوباره ۷تایی نشن صلوات .خخخخ آخه پیروزی رو مابعنوان رقیب دروپیت قبول داریم ولی تراکتور دیگه خیلی نوبره .اگه امسال تراکتور دوباره قهرمان نشه ولی توی تهران یااصفهان قهرمان مشخص بشه بازم صلوات خخخخ
    • ترتر10دقيقه IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      تراختور قهرمان تو ليگ برتر بمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی