شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۰ |
۰
آزمون جایش را به یک خارجی می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال بانوان ایران به تازگی رقابت های مقدماتی المپیک را پشت سر گذاشت. مسابقاتی که با وجود تلاش فراوان موفق به کسب پیروزی و در نهایت صعود نشد.

با وجود عدم صعود تیم ملی فوتبال بانوان ایران به المپیک خیلی‌ها پیشرفت تیم ملی فوتبال ایران در این بازی‌ها را شگفت انگیز می‌دانند و برخی هم بر این عقیده‌اند وقت آن رسیده که رفته رفته هدایت تیم ملی فوتبال بانوان ایران به یک مربی خارجی محول شود؟ 

آیا فدراسیون فوتبال در ماه‌های آینده مربی خارجی  برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران بخدمت خواهد گرفت؟ به نظر می‌رسد برای پیدا کردن پاسخی روشن برای این سوال تنها باید منتظر ماند.

با این حال امروز سایت فدراسیون فوتبال به بهانه تولد مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران مطلب جالبی را منتشر کرده است. در بخشی از این نوشته می خوانیم:  آزمون در ادوار مختلف مورد اعتماد فدراسیون فوتبال قرار گرفت و علاوه بر هدایت تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌ها به عنوان سکاندار هدایت تیم ملی بانوان ایران انتخاب شد. او در همه این سالها با سفر به نقاط مختلف کشور و آموزش زنان و دختران علاقمند به عنوان یک مدرس شناخته شد. آزمون که هدایت تیم ملی در مقدماتی المپیک پاریس نظر داشت علیرغم همه مشکلات به آینده امیدوار است. او به نسلی تعلق دارد که منتظر نمی‌مانند کسی برایشان فرش قرمز پهن کند، از سنگلاخ گذشته‌اند و به دختران نسل نو که در سراسر ایران با اشتیاق تمرین می‌کنند ایمان دارد...

این نوشته نشان می دهد فدراسیون فوتبال باز دوست دارد به این مربی وطنی اعتماد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی