نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراف مربی ۷۷ ساله؛ حاضر نیستم سیگارم را ترک کنم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی ۷۷ ساله برزیلی، مسن‌ترین مربی فوتبال این کشور است اما می‌گوید توان ترک اعتیادش به سیگار را ندارد.

لانا روز جمعه تولد ۷۷ سالگی‌اش را در کنار خانواده و دوستانش جشن گرفت تا مسن‌ترین مربی فعال در فوتبال برزیل لقب بگیرد.  او که پیش از این افتخارات بسیاری را با باشگاه مانائوس به دست آورده بود، حالا قرار است در سال ۲۰۲۴ و بار دیگر هدایت این تیم را برعهده بگیرد و از این اتفاق بسیار خوشحال و راضی به نظر می‌رسد. این مربی برزیلی در طول دوران فوتبالش جام‌های بسیاری را از جمله بارزائو با ناسیونال در سال‌های ۱۹۸۶ و ۱۹۹۱، با ریو نگرو در ۱۹۸۹ و سه قهرمانی با سائو ریموندو در سال‎های ۱۹۹۷، ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ کسب کرده است. 

اما نکته جالبی که در سبک زندگی او وجود دارد این است که اعتیادش به سیگار به شدت عمیق است و حتی حاضر به ترک آن هم نیست. او در یکی از مصاحبه‌های اخیرش که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است گفت: «من حاضر نیستم سیگارم را ترک کنم چون یکی از دوستان من است. می‌دانم که افراد بسیاری علیه این کار موضع دارند اما از نظر من این وضعیت اعتیاد نیست. من آدمی هستم که از جمعه فاصله دارم چون مربی فوتبال بودن دشوار است و من نمی‌توانم به راحتی در هر جایی که دوست دارم حضور داشته باشم.»

لانا فصل آینده روزهای دشواری را با مانائوس که به سری دی فوتبال برزیل سقوط کرده در پیش دارد اما امیدوار است که بتواند آنها را بار دیگر پله پله بالا بیاورد و صعود آنها سری سی را در پایان فصل جشن بگیرد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی