نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تبریک کنایه‌آمیز سرمربی پرسپولیسی پس از تاریخ‌سازی مقابل برزیل در جام جهانی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با بیان اینکه تیم ملی مقابل تیم‌ملی برزیل تاریخ‌سازی کرد گفت: برگرداندن نتیجه مقابل این تیم کار بسیار سختی بود.

حسین عبدی پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران مقابل تیم‌ملی برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ در جام‌جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار کرد: به تمام کسانی که به ما کمک کردند و آنهایی که به ما کمک نکردند بابت این پیروزی بزرگ تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه «مقابل تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل تاریخ‌سازی کردیم»، عنوان کرد: این یک تاریخ‌سازی بزرگ بود هرچند که هنوز کار و مسیر ما به پایان نرسیده و باید به بازی‌های بعدی خود توجه کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با اشاره به اینکه تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل، تیم بسیار قدرتمندی است، گفت: چندین شیوه را برای بازی مقابل برزیل انتخاب کرده بودیم تا آنها جلو بیایند و بتوانیم به نتیجه برسیم.

عبدی ادامه داد: بازی را با نتیجه ۲ بر صفر عقب افتادیم و تغییر نتیجه بازی بسیار سخت بود که خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و به پیروزی برسیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شاهکار تاریخی ایران مقابل برزیل در جام جهانی/ کامبک رویایی مقابل قهرمان جهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    عبدی مثل عنایتی مربی بارسا نبود ولی هم خوب بازی کرد و هم خوب نتیجه گرفت
    • ع ق QA ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      هه هه خدا نکنه مثل عنایتی باشه عبدی که جزو باند نیست و سالها مربی لایقی بوده حالا هم مظلومی و خطیر و ماجدی ( همون باندشما) سعی دارند موفق نشه
  • بهادریان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    علت اصلی برد حساسیت روی پیدا کردن بازیکن از تمام نقاط کشور هست که قبلا با این شدت و جدیت صورت نمیگرفت ولی تو این دوره بیشترین تلاش برای این کار صورت گرفت
  • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    تبریک به همه عزیزان و طرفداران تیم ملی زیر ۱۷ سال، مخصوصاً بازیکنان، کلیه اعضاء تیم و آقای حسین عبدی پرسپولیسی، واقعاً که گُل کاشتید. هرچی رضا عنایتی خراب کرد و آبروی تیم جوانان زیر ۲۳سال رو به باد فنا داد، آقای عبدی و اعضاء تیمش جبران و آبروداری کردند و پرچم ایران و پرسپولیس را بالا بُردند، 🚩 تبریک ویژه به همه پرسپولیسی های عزیزم، از قدیم گفتند که: کار را باید به کاردان سپرد، میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است. بازم مثل همیشه، عشق بی پایان فقط پرسپولیس همیشه قهرمان ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • ایرانیم و همیشه برای ایران IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    یک بازی بسیار عالی و یک نتیجه فوق العاده و تاریخی برای یوزهای جوان ایرانی مقابل تیم برزیل . خسته نباشید به همه دست اندرکاران تیم ملی نوجوانان و تبریک به همه ایرانیان عزیز . بچه ها متشکریم./.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی