استقلال
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایش اقتصادی و کم اشتباه استقلال مقابل تراکتور، یک برد حساس دیگر به این تیم هدیه داد.

استقلال در هفته دهم لیگ برتر، تراکتور را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول را محکم کرد. استقلالی‌ها هفته گذشته، مقابل شمس آذر متوقف شدند و هفته ششم هم، برد دشواری مقابل هوادار داشتند. بازگشت استقلالی‌ها به سبک بازی محبوب نکونام اما، دوباره یک برد مهم را برای این تیم رقم زد.

استقلالی‌ها در ۵ بازی ابتدایی این فصل، نمایشی محافظه‌کارانه داشتند. امید گل استقلال نکونام، در هیچ مسابقه‌ای از ۱.۵ فراتر نرفت. در بین حریفان استقلال هم فقط سپاهان و ملوان، مقابل این تیم از امید گل یک عبور کردند که هر دو تیم هم، به لطف ضربه پنالتی به این عدد رسیدند. استقلالی‌ها در این ۵ بازی، ۴ مسابقه پیروز شدند و فقط در اصفهان به سپاهان باختند. تیم نکونام موفق شده بود سبک بازی مورد نظرش را به حریف تحمیل کند و در بیشتر بازی‌ها، به نتیجه مورد نظرش هم برسد.

استقلال در سه بازی بعد، عملکردی متفاوت داشت. بازی با هوادار، آن‌ها در همان دقایق ابتدایی دو گل خوردند و با نمایشی هجومی، توانستند به بازی برگردند و امتیازات کامل آن را بگیرند. هوادار بیشترین امید گل مقابل استقلال را بدون احتساب ضربات پنالتی به دست آورد. هفته بعد و در بازی با آلومینیوم هم، استقلال برد دشواری داشت. بازی‌های پرموقعیت استقلال، در بازی با شمس آذر کار دست این تیم داد. استقلال در قزوین، رکورد پرموقعیت‌ترین بازی خودش را شکست و به امید گل ۳.۰۴ رسید. در عوض، شمس آذر هم با امید گل ۱.۴۵، بیشتر از هر تیمی روبروی استقلال صاحب موقعیت شد و توانست یک امتیاز هم بگیرد. نتیجه‌ای که صدرنشینی استقلال در پایان هفته نهم را به خطر انداخت.

سه هفته جذاب اما نامطمئن، باعث شد نکونام در بازی با تراکتور، به سبک محبوبش برگردد. مجموع امید گل استقلال و تراکتور در بازی سرنوشت‌ساز آزادی، به عدد یک نمی‌رسید. استقلال با امید گل ۰.۳۵، توانست دو گل بزند و از حداقل موقعیت‌ها، بیشترین استفاده ممکن را ببرد. آن‌ها به تراکتور هم زیاد موقعیت ندادند و حریف‌شان، امید گل ۰.۵۴ را به دست آورد. استقلال با وجود ۹ شوت کمتر، ۰.۱۹ امید گل پایین‌تر و مالکیت توپ کمتر از نصف نسبت به تراکتور، دروازه‌اش را بسته نگه داشت و با اختلاف دو گل به برتری رسید.

اجرای فوتبال اقتصادی نکونام، فعلا نزدیک‌ترین مسیر برای رویای قهرمانی استقلال در این فصل است.

بیشتر بخوانید: بدشانس مثل مدافع گلزن استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 4444 IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    آخه شما خبر لنگیا درمورد تیم محبوبتون حرف نمیزنین برد اقتصادی مسحق شما لنگیاست چه تو آسیا چه تو ایران تو ایران که به لطف داوریا میبرین دیگه حداقل شما ساکت باشین غیر از حاشیه سازی چیزی تو چنته خبر لنگیا نیست ؟
  • امیر تاجی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    نوش جون تاجیا دمت گرم جواد ابی دل تبریک به تاجیا 🗣🗣🗣🗣🗣
  • احمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    آخه بچه پرو یک گل میزنن میگید اقتصادیه دو گل میزنن میگید اقتصادیه شما لنگیا بگید چند گل بزنن م شما راضی باشید
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    بعنوان یه پرسپولیسی دو آتیشه که سالهاست هوادار و عاشق این تیمم دارم اینو از ته دل میگم.واقعا برای این روزهای استقلال خیلی خوشحالم.همین که خوشحالی رو تو چشم های هوادارا و بازیکنا و بخصوص مربی شون میبینم.این تیم خیلی ساله که واسه این روزا که صدر جدول بره حتی واسه یکی دو هفته تلاش کرده.وجدانی هم بخای نگاه کنی خیلی حرفه یه تیمی با نصف هزینه و یا وقتهایی با یک سوم هزینه تیمهای رقیب چندین سال قهرمان باشه و با صلابت راهشو ادامه بده.یه کم انصاف داشته باشیم دل آدم بدرد میاد.به هر حال اونا هم انسانن و آرزو دارن.چطور واسه پرسپولیس با کمترین بضاعت قهرمانی خوبه ولی واسه تیمی مثل تیم آ و ب با اینهمه حمایت و ریخت و پاش خوب نیست.بازم تبریک...
  • سلمان عیسی خانی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    مربی تیم شمس آذر بهتر از تراکتور هست و تونسته استقلال را بزنه علی باخت تراکتور چیدمان اشتباه مربی و ندادن روحیه قهرمانی هست کدام مربی میاد میگه سه تیم مدعی قهرمانی هست در این صورت بازیکن هم باورش میشه که قهرمان نیس و بازی نمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی