سپاهان - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار سپاهان و پرسپولیس امروز در حالی برگزار می شود که هر دو تیم گوی و میدان را تا اینجای کار به استقلال واگذار کرده اند.

رقابت سپاهان و پرسپولیس در تاریخ فوتبال ایران، به ویژه پس از حرفه ای شدن رقابت های لیگ برتر همیشه وجود داشته و این یک ماجرای قابل انکار نیست.

بازی های این دو تیم نیز هیچ وقت شبیه بقیه مسابقات لیگ نبوده و نیست. در این رابطه عوامل زیادی، منهای بازیکنان و مربیان سهم دارند که گاهی وقت ها به مدیریت باشگاه ها مربوط می شود. منظورمان همان بیانیه های کسالت باری است که هر از چندی و به مناسبت های مختلف منتشر می شوند که ما هیچ وقت نفهمیدیم این بیانیه ها چه حاصلی داشته اند، به جز همان کل کل های همیشگی که به اعتبار فوتبال کشور، خدشه وارد کرده است.

در هر حال امروز سپاهان و پرسپولیس در یک وضعیت متفاوت مقابل هم به میدان می روند که یک سو، گوشه چشمی به حساسیت های موجود در این بازی دارند و از سوی دیگر به شرایط خاص استقلال می نگرند و باید نگران اوضاع و احوالِ تیم جواد نکونام باشند.

استقلال با روند سرعتی در امتیارگیری، مجموع امتیازاتش را به عدد ۲۲ رسانده و پرسپولیس ۱۷ امتیازی، اگر باز هم امروز کاری انجام ندهد، اختلافش با استقلال زیاد می شود.

این در حالی است که وضعیت سپاهان هم تعریف چندانی ندارد. سپاهان با این همه بازیکن و نیرو و امکاناتِ سخت افزاری، فقط ۱۲ امتیاز جمع کرده و در کمرکش جدول لیگ حضور دارد. در نتیجه این تیم هم چاره ای ندارد، مگر اینکه از این بازی خانگی با دست پر از میدان بیرون برود.

در همین ارتباط: روز بزرگ فوتبال ایران فرا رسید/ به یاد سرباز احمدی و ماجرای آب‌های مسموم؛ به یاد بیانیه‌های جنجالی و طولانی...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیمان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    صدر بسته است ، تلاش نکنید 😅😅😅😅😅
  • عدالت خواه IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    یکی از توضیحات خبر ورزشی در مورد بازی امروز: سپاهان با این همه بازیکن و نیرو و امکاناتِ سخت افزاری، فقط ۱۲ امتیاز جمع کرده و در کمرکش جدول قرار دارد.،❗❗❗❗عزیز دل برادر شما یجوری از سپاهان تعریف میکنی که انگار با یه تیم کاملا ذلیل و درپت بازی داره،❗ آقای نویسنده خودت بهتر از هر شخص دیگه ای خبرداری که تیم پیروزی تهران با ۲ جین ملی پوش و حداقل ۳ زمین خوب برای تمرین و بهترین سالن بدن سازی و از کلی خدم و حشم بهره میبره، در ضمن فدراسیون فوتبال و کمیته داوران هم بماند، پس لطفا شلوغش نکنید. باشد که رستگار شویم ...✌
    • حسن IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      البته سه امتیاز ناحق سپاهان برگرده....
  • کاربر جدید IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    قطعا بازی جذابی خواهد بود چرا که هردو تیم از نظر کم وکیفت درآستانه ورود به تیمهای علمی هستند چیزی که استقلال فاصله فراوان دارد وهر کدام از این دو خود را با استقلال قیاس کنند بازنده بازی خواهند بود واگر هر دو چنین باشند بازی به تساوی می انجامد.
  • ع ق QA ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    ما و سپاهان آخر و عاقبت استقلال را می دونیم آخر فصل تبانی و التماس می کنن که سومشون بکنند
  • بهزاد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    فعلآ که تیم لنگی با دسیسه و تبانی هم نتونست بازی را ببره
  • مسیحا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    بازی با دست هم به کمک تیم لنگی نیومد
  • mojtaba DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    ولی اینکه میگن ال کلاسیکو خیلی به جاست. ریشه دوتیم از یک نگاه مشترک.
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    سپاهان در حجله ی نقش جهان به وسیله خود پرسپولیسی ها داماد شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی