نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
۰ |
۱
کلوب| جای استقلال در صدر راحت است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد خانگی و قاطع استقلال برابر تراکتور، خیال آبی پوشان و هوادارانش را از تداوم صدرنشینی حداقل برای یک هفته دیگر راحت کرد.

بازی استقلال و تراکتور همیشه جزو زیباترین و پرگل ترین بازی های لیگ بوده است و هرگز تهران و تبریز فرقی در زیبایی و حساسیت بازی ایجاد نکرده است، چه زمانی که هر دو تیم در بالای جدول و رقابت در کورس قهرمانی بودند و چه زمانی که حال یکی از تیم ها خوب بود و حال تیم دیگر در جدول مساعد نبود، باز جذابیت این بازی انکار ناپذیر بوده و هست.

پس از توقف بی موقع هفته گذشته آبی پوشان برابر شمس آذر که همزمان با توقف دیگر تیم های مدعی یعنی پرسپولیس و سپاهان همراه شد این برد برای استقلال از نان شب هم واجب تر بود، شاید برای یک هفته نوار بردهای این تیم پاره شد اما قرار نبود که برای دومین هفته متوالی همچنان در به دست آوردن امتیاز ناکام بماند و فرصت را به دیگر تیم های تعقیب کننده صدر بدهد. استقلال برد چون به برد نیاز داشت، استقلال برد چون نمی خواست موقعیت خود در جدول را دوباره به خطر بیندازد.

وقتی هنوز در یک سوم ابتدایی این فصل قرار داریم و رقابت و حساسیت در بالای جدول به اوج خود رسیده و از دست دادن حتی یک امتیاز می تواند فرصت بزرگ و مناسبی را به دیگر تیم ها بدهد تا یک پله یا چند پله بالاتر بروند بیشتر این صدرنشینی ارزشمند می شود، یک صدرنشینی ایمن که اختلاف امتیازش با تیم دوم فعلا در عدد ۲ باقی مانده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی