نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
۰ |
۰
عکس| بازگشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان سابق پرسپولیس در اوایل دهه ۷۰ و از مربیان مطرح فوتسال ایران، به عنوان سرمربی جدید ایرالکو انتخاب شد.

مدیران باشگاه آلومینیوم اراک پس از قطع همکاری با رضا کُردی سرمربی پیشین خود، به سراغ یکی از مربیان مطرح و کارنامه‌دار فوتسال ایران، محمود خوراکچی رفتند، تا رهبری تیمشان در نیم فصل دوم را به وی بسپارند. ‌

خوراکچی که چهره‌ای آشنا برای طرفداران فوتبال به شمار می‌رود و سنگربان تیم رویایی کشاورز در سال‌های ۷۰ _ ۷۱ بود و پس از درخشش در این تیم، به مدت چهار سال وظیفه حفاظت از قاب توری پرسپولیس تهران را بر عهده داشت و پس از پایان دوران بازیگری‌اش، در دو دهه اخیر به عنوان مربی در رشته فوتسال مشغول به فعالیت است و افتخارات متعددی را در دوران باشگاهی‌اش‌ کسب کرده.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، از سال ۱۳۸۱ راهی عرصه مربیگری در فوتسال شده است و در اولین تجربه‌اش، سُکان تیم پرسپولیس تهران را در دست گرفت و همان سال به عنوان کمک‌مربی در تیم ملی فوتسال ایران، انصاری‌فرد را همراهی می‌کرد.

عکس| بازگشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس

مربی جدید ایرالکو، فصل گذشته تا پایان هفته هفتم بر روی نیمکت تیم کراپ الوند نشست و درحالی که تیمش با ۱۶ امتیاز و کسب پنج پیروزی، یک تساوی و یک شکست، در جایگاه دوم جدول قرار داشت، طی اقدامی عجیب و تعجب‌برانگیزی استعفا داد و شرایط همکاری را برای ادامه راه مناسب ندید.

محمود خوراکچی در دیدار گذشته تیم ایرالکو اراک برابر گهرزمین سیرجان در سالن مسابقه حاضر شد و از روی سکوها، برخی از نکات را به سرپرست تیم انتقال می‌داد. جالب است بدانید تیم بحران زده ایرالکو در مصاف خارج از خانه با تیم سوم جدول، به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

عکس| بازگشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس

تیم ایرالکو اراک، هم‌اکنون با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد و در لب مرز منطقه سقوط قرار گرفته، که باید دید در نیم فصل دوم با سرمربی جدید خود چه نتایجی را بدست می‌آورد.

خوراکچی در نخستین دیدار پیش‌روی‌ خود در زرند مهمان فولادایرانیان تحول یافته خواهد بود و دوئل بسیار سختی پس از یک سال دوری، در انتظارش است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: جنجال شبانه گل محمدی و پرسپولیس در شبکه ورزش؟

عکس| بازگشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی