نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
۰ |
۰
این فوق‌ستاره را با دوچرخه به تیم خودم می‌آورم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بایرن مونیخ به شوخی گفت که کیلیان امباپه را با دوچرخه به آلیانتس‌آرنا خواهد آورد.

توماس توخل از کیلیان امباپه (۲۴ ساله) که با او در پاری‌سن‌ژرمن کار می‌کرد تعریف کرد و در مصاحبه با کانال پلاس به شوخی گفت که کاپیتان فرانسه را به بایرن‌مونیخ خواهد آورد. امباپه ۹۸ بار زیر نظر توخل برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد. او در این مدت ۸۳ گل به ثمر رساند و ۴۶ پاس گل نیز ثبت کرد. او یک چهره کلیدی در هدایت پاریسی‌ها به فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به بایرن‌مونیخ باختند.

قرارداد کاپیتان فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. امتناع امباپه از تمدید یک ساله قراردادش در تابستان باعث طرد شدنش از تیم شد اما در نهایت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملحق شد. با این حال، امباپه ممکن است در تابستان ۲۰۲۴ به صورت آزاد باشگاه را ترک کند مگر اینکه توافق بر سر تمدید این قرارداد حاصل شود.

رئال مادرید بدون توجه به گزارش‌های اخیر در اسپانیا، خواهان این ستاره است، اما توخل گفته که می‌خواهد امباپه را به آلیانتس آرنا بیاورد. سرمربی بایرن مونیخ به شوخی گفت: «او برای ما بازی خواهد کرد، واضح است.»

او افزود: «کیلیان کیلیان است. او خارق‌العاده و بسیار باهوش است. اگر بخواهد او را سوار دوچرخه‌ام کنم این کار را می‌کنم، اما در واقع فکر نمی‌کنم او به اینجا بیاید.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی