چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
۰ |
۰
اگر ژاوی با من تماس بگیرد بلافاصله پرواز خواهم کرد!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق بارسلونا که اکنون در سری آ بازی می‌کند خواهان بازگشت به باشگاه کاتالانی است.

پدرو رودریگس، مهاجم سابق بارسلونا و چلسی اعتراف کرد که از بازگشت به بارسلونا خوشحال خواهد شد. او اکنون در لاتزیو در سری آ مشغول به کار است، اگرچه دیگر بازیکن اصلی مائوریتزیو ساری نیست. این بازیکن ۳۶ ساله در ۱۵ بازی تنها ۳ بازی را شروع کرده و دو گل به ثمر رسانده که یکی از آنها گل پیروزی مهم مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا بود.

پدرو در مصاحبه‌ای برای اسپورت توضیح داد که اگر بلوگرانا او را بخواهد تردید نمی‌کند. «اگر ژاوی با من تماس بگیرد سریع پرواز می‌کنم و قبل از اینکه تلفن را قطع کند آنجا هستم. اما سخت است. در سال‌های اخیر با افراد زیادی صحبت کردم، با ژاوی، با لاپورتا... سعی کردم به هر طریقی برگردم، اما خیلی پیچیده است. فاکتورهای زیادی وجود دارد به خصوص سن، اما دوست دارم برگردم. این پایانی عالی برای حرفه من خواهد بود. اینکه بتوانم در اینجا بازنشسته شوم بسیار جذاب خواهد بود، اما چون از نظرم بسیار بعید است به آن فکر نمی‌کنم.»

او در ادامه گفت که بارسلونا خوب کار می‌کند و مسئله اصلی آنها مقایسه با موفقیت‌های گذشته است.

بعید به نظر می‌رسد که بارسلونا پدروی ۳۶ ساله را دعوت کند، مگر اینکه بحران مصدومیت پیش بیاید و در این صورت آنها ممکن است به دنبال یک گزینه اضطراری باشند. از طرفی با توجه به اینکه ژاوی هرناندس در تلاش برای تکرار سبک فوتبالی است که بارسلونا را به موفقیت رساند، پدرو می‌تواند مهره خوبی در زمینه انتقال تجربیات خود در زمین باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی