نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یحیی گل محمدی - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه‌سازها در این چند وقت گذشته، به هر دری می‌زنند تا وضعیت باشگاه پرسپولیس را بحرانی جلوه دهند.

شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان پس از همه اتفاقاتی که برای این تیم در فصل جاری رخ داد، بیشتر از همه یحیی گل‌محمدی را به کنج رینگ سوق داده است.

گل‌محمدی که از شرایط نقل و انتقالات و مسائل مالی باشگاه در فصل جدید فوتبال ایران رضایت ندارد و در این رابطه، واکنش‌های او با اعتراض، اعتصاب و چند مصاحبه طوفانی مشهود بوده، حالا تحت فشار قرار گرفته است.

شایعه‌سازان برای او حتی جانشین هم تعیین کرده‌اند و لابد در انتظار دیدار بعدی پرسپولیس هستند تا ببینند چه بلایی بر سر این تیم نازل می‌شود. واقعیت ماجرا اما چیست و آیا گل‌محمدی با پرسپولیس به انتهای خط رسیده است؟

کارنامه یحیی گل‌محمدی در چند سال گذشته به وضوح نشان می‌دهد که او موفقیت‌های زیادی به دست آورده و نامش در تاریخ مربیانی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند ثبت شده است. نیازی به یادآوری جام‌هایی که او گرفته نیست؛ چرا که همه چیز در این باره شفاف است.

در رقابت‌های لیگ برترِ این فصل نیز اگر به جدول نگاه و بازی‌های برگزارشده پرسپولیس را برانداز کنیم، متوجه می‌شویم یحیی همچنان سرمربی تیم بالانشین است و لیگ آن‌قدر بالا و پایین دارد که هنوز زود است درباره قهرمان لیگ قضاوت کنیم. باشگاه پرسپولیس برای تحلیل اوضاع، کافی است یک لحظه به این مسئله فکر کند که اساسا امکان دارد پرسپولیس در این فصل جام نگیرد؛ این نکته بدیهی را همه می‌دانند که در قاعده و قانون فوتبال، هیچ تیمی در تاریخ همیشه و در همه حال قهرمان نمی‌شود. این قاعده نه فقط برای پرسپولیس که برای همه تیم‌های حاضر در لیگ وجود دارد؛ از جمله سپاهان و استقلال که قرار نیست «جام» در تمام فصول به این تیم‌ها برسد.

آن سونامی سنگین که بعضی‌ها منتظرند در باشگاه پرسپولیس رخ دهد، به نظر می‌رسد با عنایت به کارنامه یحیی گل‌محمدی و مدیریت او در تیمداری، انتظاری بی‌فایده است. نه گل‌محمدی باید چنین فرصتی به آن‌ها بدهد، نه باشگاه باید فریب شرایط جدید را بخورد. 

رقابت‌های فرسایشی لیگ ادامه دارد، جام حذفی به زودی در راه است و همه تیم‌ها نیز با یکدیگر در رقابت هستند. هنوز هیچ‌کس نمی‌داند قهرمان لیگ کدام تیم است و همچنان اعتقاد داریم هیچ تیمی نمی‌تواند هر فصل جام بگیرد. با قواعد و قوانین فوتبال کنار بیاییم و حقایق را همان‌طور که هست بپذیریم.

بیشتر بخوانید: سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی/ طوفان سخت در راه است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • اکبر CA ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    اخ که این خبر ورزشی کوچکترین مسایل استقلال رو میکنه بزرگ‌ترین بحران فوتبال و بحران های پیروزی رو میکنه نسیم بهاری. گل محمدی از ساختار و فونداسیون برانکو استفاده کرد بعلاوه بابا مسعود و بارماندگان از جمله کمیته داوران و کمیته انضباطی و همچنین وزارت ورزش و امورخارجه و خلاصه تمامی ارکان دولت قبلی و فعلی همگی دست به دست هم دادند تا پیروزی در ایران چندتا جام اسنپی بگیرد و جای گلدان و آب معدنی در ویترین چوبی قرار دهد . مجله خبر ورزشی هم که جایگاه صاحب قلمان وزین ورزش کشور بود متاسفانه امروزه با جانبداری هرچه تمام تر و عیان پشت این تبم به هر شکل ممکن است .
    • ق ر IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      قرارداد مهری با ۱۶۰ میلیون تومان قبول کنیم که یک کارگر نظافت ساختمان هر ساعتی ۱۰۰ هزارتومان میگره در سال میشه ۲۱۹ میلیون تومان ، البته اگر اون کارگر روزانه میانگین ۶ ساعت کار کنه حالا برای خودت داستان سرای کن
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    تیم هایی مثل کیسه و شله زرد تو این چند سال نتونستند جام بگیرند ، به هر دری می زنند ولو با حاشیه سازی و خبرهای فیک تا برای سرورشون دردسر درست کنند
    • انتقامجو IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      اولا کیسه کیسه نکن لنگی ما اگه میگم لنگ چون از اول بودی اصلا مال این حرفا نیستین شما انگار این چند سالم اون وزیر و دولت نبود مایع جام بهت میدادن لنگی اینم یادت باشه لنگی ۹۰تا جام ببری اون جامی که برات آرزوه واس ما خاطری لنگیی 🖕 برو دنبال بازیت عمو نمی‌خوای بیا با پشمام بازی کن😝
    • ......! IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      شما خاطره بازی کن ما هرسال جام میبریم چطوره؟!
  • امیر IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    آخه مشکل از اونجا شروع میشه که این تیم و مربیشو و مخصوصا اون سرپرستش خودشونو نه تنها ذیحق بلکه طلبکار میدونن،اونم از همه چیز و همه کس،جمله معروف"اینا!!!!نمیخوان ما قهرمان بشیم"شده لقلقله زبون صدر تا ذیل این تیم در حالیکه اوضاع چند سال گذشته چیز دیگه ای رو نشون میده،در یه اجحاف آشکار و در آسیا حق استقلالو دادن به اینا و بازم طلبکارن، ۵۵ ساله تاجی هستم ولی واقعا دم سپاهان گرم،خواسته و یا ناخواسته حقشو تو آسیا و داخلی خوردن،ولی"از بهونه ها بزرگتر بودن"و"حقشونو تو زمین گرفتن"مشکل فقط و فقط تو طلبکار بودن این تیم هست در حالیکه همه تیمها حق قهرمانی دارن،حتی شمس آذر،حتی استقلال خوزستان،ولی این موضوعو تو کله اینا نمیشه کرد،برای همینم هر کجا میرن با گیس و گیس کشی و زد و خورد برمیگردن!
    • میلاد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      کدوم حق الاستقلال رو به پرسپولیس دادن . پاداش فینال ۲۰۱۶ اسیا رو از پرسپولیس گرفتن و به استراماچونی دادن ، اگه منظورت رفتن پرسپولیس به اسیاست که باید گفت که پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی شد و سهمیه خودشو داشت و استقلال بخاطر بدهی حذف شد و بجاش تراکتور به اسیا رفت . خوشبختانه یا متاسفانه هواداران الاستقلال هیچگاه واقعیت ها رو درک نمیکنن و یا برعکس بیان میکنن
    • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      بله تیم هزار میلیاردی تیم سیصد میلیاردی رو برده ، طبیعیه . البته بگذریم از خلع سلاح کردنش
  • زیگزاگ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    گویا تیم رسانه ای یحیا دست بکار شده.
  • محمد IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    پرسپولیس با یحیی از لحاظ فنی بهترین بازی ها رو کرده و جام های زیادی هم آورده. و در حالی که میبینیم سپاهان انگار سه تیم از بازیکنان زبده بسته، به نحوی که آل کثیر و مغانلو و...را که آرزوی یحیی هستند روی نیمکت می گذارد. یا استقلال، از آن تیم نجومی که یکی ازپرخرجترین تیم های ادوار لیگ بوده، فقط 2 بازیکن کلیدیش که البته قرضی هم بودند، رفته و بجایش حداقل 2 بازیکن کلیدی دیگر گرفته. ولی مشاهده می کنیم امسال درویش بازیکنان مد نظر یحیی را که نگرفت، هیچ. مصدومیت 4بازیکن کلیدی و بیماری 18 بازیکن هم مزید بر علت شده. پس چه انتظاری می توان داشت؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی