نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادعایی جنجالی: می‌خواهند گل‌محمدی را مثل کریم باقری کنار بگذارند/ پرسپولیس مثل ایران همیشه جاویدان است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

حسین کلانی به جنجال‌های اخیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های بحث‌برانگیزی نشان داد.

حسین کلانی درباره غیبت کریم باقری که می‌توانست در این روزها به جمع شدن حواشی اطراف تیم کمک کند، گفت: خب اعضای کادر فنی با هم ‌دوره‌ای را سپری کرده بودند و یک تیم خوب بودند و با هم کار می‌کردند اما مسائلی به وجود آوردند تا ایشان را وادار به استعفا کردند یا کنار گذاشته شدند. همان‌طور که الآن به گل‌محمدی و افشین پیروانی فشار می‌آورند. پرسپولیس بهترین تیم ایران و پرهوادار آسیاست.

حسین کلانی یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس می‌گوید عده‌ای در فوتبال هستند که کسی آنها را نمی‌شناسد اما می‌توانند با تصمیمات خود روی دو باشگاه پرطرفدار تاثیر بگذارند. کلانی معتقد است این افراد حتی در انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه‌ها نیز به وزیر فشار می‌آورند و وزیر در انتخاب این نفرات نمی‌تواند دخالتی داشته باشد.  

این روزها شرایط باشگاه پرطرفدار پرسپولیس اصلاً خوب نیست. مشکلات مالی این تیم از یک طرف و نتیجه نگرفتن در سه چهار بازی گذشته باعث شده هواداران پرسپولیس از وضعیت ناراضی باشند. اما در این بین صحبت‌های بعضی از پیشکسوتان و حمله به سرمربی قرمزها توجه‌ها را جلب کرده است! کار حتی به جایی رسید که سروش رفیعی هافبک پرسپولیس روز گذشته علیه این پیشکسوتان موضع گرفت و آنها را نسبت به جایگاه یحیی گل‌محمدی حسود خواند!

حسین کلانی یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس که همیشه از حامیان باشگاهش بوده در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: من از زمانی که از آمریکا برگشتم از شرایط تیم بی‌خبرم و اصلاً شرایط طوری است که با این مریضی‌ای که دارم نمی‌توانم به فوتبال فکر کنم.  

کلانی ادامه داد: فقط می‌دانم ‌فشارهایی از این طرف و آن طرف به یحیی وارد می‌کنند و در فضای مجازی هم می‌خوانم که بعضی‌ها می‌گویند تیم مشکلات‌ مالی دارد اما من هیچ دخالتی در این مسائل نمی‌کنم چون نه می‌توانم کاری داشته باشم و نه نقشی دارم.  

ستاره سرشناس سال‌های دور پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس از دست ما قدیمی‌ها خارج شده است! من اصلاً نمی‌دانم اعضای هیات مدیره چه نفراتی هستند. اوایل به انتخاب درویش اعتراض داشتم‌ اما بعد فهمیدم زحمت می‌کشد منتها نمی‌گذارند کارش را انجام ‌دهد. آقای باقری را بدون اینکه با کسی مشورت کنند ‌کنار گذاشتند. ‌معلوم ‌هم نیست یکسری‌ها که ‌دخالت می‌کنند کی هستند و در فوتبال شناخته‌شده هم نیستند. اینها هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند و اصلاً اهمیتی به مردم نمی‌دهند. نهایتاً آدم نمی‌خواهد ‌اصلاً دخالتی کند چراکه تاثیری ندارد!

کلانی افزود: مردم تمام‌ دلخوشی‌شان به این دو باشگاه است اما همیشه دارند حرص می‌خورند و حرف‌های ما هم بی‌اهمیت است!

کلانی درباره غیبت کریم باقری که می‌توانست در این روزها به جمع شدن حواشی اطراف تیم کمک کند گفت: خب اعضای کادر فنی با هم ‌دوره‌ای را سپری کرده بودند و یک تیم خوب بودند و با هم کار می‌کردند اما مسائلی به وجود آوردند تا ایشان را وادار به استعفا کردند یا کنار گذاشته شدند. همان‌طور که الآن به گل‌محمدی و افشین پیروانی فشار می‌آورند. پرسپولیس بهترین تیم ایران و پرهوادار آسیاست. این نفراتی که اسم بردم همه دوست‌شان دارند اما چنان فشاری روی اینها وجود دارد که به بازیکنان هم فشار می‌آید و در نهایت روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد و در نهایت روی مردم ‌اثر می‌گذارد.

کلانی با حمایت از یحیی ادامه داد: وقتی مسئولیتی روی دوش یک فرد می‌گذارید نباید روی او فشاری باشد تا بتواند کارش را به‌درستی انجام‌ دهد، وقتی فشار روی اینها باشد نهایتاً نمی‌توانند کاری کنند. وقتی هر روز روی فکر و روح و جسم شما کار می‌کنند و داغان‌تان می‌کنند شما چه‌کار می‌توانید ‌انجام ‌دهید؟ ‌ 

از اسطوره باشگاه پرسپولیس پرسیدم این فشارها از جانب مدیریت باشگاه روی یحیی است؟ که او پاسخ‌ داد: نه! ربطی به مدیر ندارد! مدیر هم تحت فشار است! مگر مدیر انتخابی است؟ وقتی صحبت می‌شود فشار می‌آید روی کادر مدیریت تا مربی و بازیکن اما مدیر استخدامی است و حقوق می‌گیرد. اینها که انتخاب نمی‌شوند.

 کلانی درباره صحبت‌های فنونی‌زاده‌ علیه یحیی هم‌ اظهارنظر جالبی دارد! کلانی ابتدا او را نشناخت و گفت: اصلاً فنونی‌زاده‌ کی هست؟ آقای فروزان؟ فزونی‌زاده؟  

وقتی به او گفتیم مرتضی فنونی‌زاده یکی از پیشکسوتان دهه ۶۰ پرسپولیس است پاسخ داد: به هر حال ایشان از قدیمی‌های پرسپولیس است و دل‌شان برای تیم می‌سوزد! اینها یک چیزهایی می‌بینند که ما نمی‌بینیم چون در کوران و حرکات باشگاه هستند حتماً یک چیزی شنیده‌اند و گفته‌اند.

کلانی با اشاره به شرایط خاص خود ادامه داد: با توجه به بیماری‌ای که دارم دکترها گفته‌اند زیاد وارد مسائل نشوم. باز هم این را بگویم. ‌من اگر مثلاً به آقای درویش بزنم او نمی‌تواند گوش دهد! نمی‌دانم کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند چه افرادی‌اند! وزیر هم که اعضای هیات مدیره و مدیر را انتخاب می‌کند از نظر من دخالتی ندارد و معلوم نیست از کجا به او دستور می‌دهند و انجام می‌شود!

گلزن سرشناس تاریخ فوتبال ایران در پایان گفت: پرسپولیس این فراز و نشیب‌ها را در طول تاریخ ‌داشته و از این مشکلات رد شده است. پرسپولیس مال ملت ایران است و در دل مردم است و در هر شکلی تحت حمایت مردم است و هیچ‌کس نمی‌تواند ‌با مردم طرف شود. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده‌ و خواهد بود. ‌همان‌طور که ایران ما همیشه جاوید است پرسپولیس هم‌ در کنار ایران ما جاوید خواهد بود، این را مطمئن باشید.

در ادامه همین مطلب بخوانید: هواداران پرسپولیس نگران شدند/ واکنش باشگاه به بازی با تیم رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • شهروند IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    اسطوره که بازیکن تیمش را نمی شناسد چطوری بهش میگید اسطوره .
    • پرسپولیس عشق IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      جایگاه واقعی امثال فنونی زاده اینه که کسی نشناس شون. زنده باد استاد کلانی کبیر گربه زرد آسیا.ضمن آرزو ی سلامتی
    • ......! IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      الان دیگه ماهم نمیشناسیمش نه فنونیو نه اون قلیچو
    • پیامم زارع IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      امثال فنونی زاده ها و قلیچ ها همون بهتر که شناخته نشن،این ها جز حاشیه سازی کاری برای تیممون نکردن و فقط فکر منفعت های شخصی و به حاشیه بردن کسایی هستن که برای تیم واقعی زحمت میکشن،این ها عقده دارن از کادر فنی موفق تیم و تمام کسایی که تو پرسپولیس نتیجه گرفتن،همین فنونی زاده تو آسانسور به مرحوم میناوند راجع به پرفسور ایوانکوویچ گفته بود قراره اخراج شه اما برانکو نتیجه گرفت و عین خار رفت تو چشم بدخواه های پرسپولیس کبیر،شک نکنید این دفعه هم آقا یحیی دوباره نتیجه میگیره و اشک این عقده ای های کثیف رو در میاره داغ شکست پرسپولیس کبیر تا آخر عمر میمونه رو دل برادران مفنگی زاده و بدخواهان تیم،خدا جای حق نشسته و نمیزاره شماها به خواسته کثیفتون برسید
    • شمسعلی US ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      اونی که بازیکن تیم رو میشناسه گزارشگر فوتباله🤪 به کلانی اسطوره میگیم چون می‌دونه تیم مردمی پرسپولیس رو بچه های بالا دارن براش حاشیه درست میکنن و گرنه هیچ‌ جای دنیا با یه باختن ساده اونم به تیمی که همیشه ادعای قهرمانی داره اونم در زمین حریف اونم با کلی مصدوم اینقدر بزرگ نمیکنن. مگه اینکه دل پری از مربی و بعضی حرفاش دارن که چرا کنار مردم وایساد و حالا دارن تسویه حساب میکنن
  • شیاطین سرخ IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    بازی زشت مریض آماتور بی برنامه بی هدف بدون داشتن تعصب شما خودتون قضاوت کنید همه چیز روشن و عیان است
  • متخصص IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    پاینده ایران. پاینده پرسپولیس.
  • ح یعقوبی TR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    دکتر حسین کلانی واقعا اسطوره به تمام معناست. خداوند انشاالله تن ایشون و دیگر پیشکسوتان را در خودش حفظ و محفوظ کند.
  • استقلال بزرگ IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    اقای کلانی،،یادته زمان شفر و مدیریت قبل از فتحی که رضا افتخاری بود،،دیدیم که زمان ایشان استقلال تو اسیا بازی میکرد امید ابراهیمی و ستاره ازبک بنام جباروف و مهاجم سیاه پوست بنام تیام و در دفاع شخصی بنام مجید حسینی،،،که واقعا تو اسیا حرفی واسه گفتن داشتن اما چه اتفاقی افتاد فصل جدید لیگ شروع شد استقلال از گروهش ت اسیا به راحتی صعود کرده بود وبا شروع فصل در مرحله حذفی اسیا قرار گرفت،،اما وزیر عزیزتون مدیریت استقلال رو عوض کرد بی دلیل بی دلیل ،،،مدیر عامل جدیدی انتخاب نمیکرد واسش و اجازه نمیداد هیات مدیره تصمیم بگیره،،و در نتیجه کسی نبود با بازیکنها تمدید کنه،،تیام رفت و جباروف رفت و امید رفت مجید حسینی هم ناگذیر رفت،،،عاقبت از اسیا حذف شدیم ،،تو لیگ بینتیجه ماند ،،شفر رو اخراج کردن،،،بصورت اتفاقی استراماچونی از طریق فتحی اومد استقلال بصورت ناخواسته احیا شد تیم،،،دوباره اومدن استرا رو اخراج کردن،،،و مدیریت رو تغییر دادن و مشتی ادم نالایق رو در راس تیم مدیریتی قرار دادن،،مددی ،خلیل زاده خائن ،،سپس فرهاد مجیدی رو تو قسمت فینال حذفی با فشار روانی گذاشتن کنار،،استقلال نابود شد،کجا بودین شما
    • محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      خداییش چی میزنی حافظت ضعیفه اینهمه بازیکن تاپ از پرسپولیس رفت تو فقط گیر دادی چهار تا بازیکن از استقلال که فقط یکیش خوب بود اونم خودش رفت
    • دادا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      ادم بی منطق به تو میگن. الان اینایی که گفتی اگر پنج درصدشونم راست باشه چه ربطی به کلانی داره که کجا بوده. لابد انتظار داشتی کلانی بیاد پسط ودنبال شفر واسترا بگرده. معلومه حالت خوب نیست. یه دکتر برو بعدش نظر بده
  • بهزاد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    باسلام آیا کسی میتواند ادعا کند مرتضی فنونی زاده را که مستحکم ترین دفاع پرسپولیس و تیم ملی بود را نشناسد. کلانی باگفتن اینکه فنونی زاده را نمی‌شناسد خواسته ایشان را تحقیر کند.
  • جام پاک IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    یحیی و کریم و همه میدونن برا چی میخان حذف شون کنن و همین از قهرمانی ارزش بیشتری داره ک‌هوادار بدونه بازیکن یا مربی تیمش به خاطر مردمی بودن کنار گذاشته شده از طرفی یکی دیگه میاد حتی پست اینستاش و پاک‌میکنه یعنی شرط دادن سکان مربی گریش همین بوده بعدم ک‌مدعیانی چون سپاهان و با کسر امتیاز از دور خارج میکنن تا دقیقا مثل دو فصل پیش استقلال و قهرمان کنن منتها همه میدونیم ده تا این قهرمانی ها مفت ارزش نداره یعنی در مکتب ما نباید چنین جام هایی ک با امتیازات تیمای دیگه رقم خورده باشه پرسپولیس از ابتدا مردمی بوده و خواهد ماند
    • عادل IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      چجوری تونستی این حرفا رو بنویسی و نخندی!!!! توی این چند سال اخیر استقلال یه قهرمانی و پرسپولیس فکر کنم ۵ قهرمانی لیگ اورده،اگه تبانی و فسادی هم باشه برای تیمیه که بیشترین قرمانی رو اورده،پنالتی مقابل مس و تراکتور یادته؟جملات پارسال یحیی که میگفت تا من هستم نمیذارن قهرمان بشیم یادته؟اخراج ساپینتو توی فینال حذفی که خود کمیته داوران همگفتن دلیلش رو نمیدونیم یادته؟
    • ایران IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      آقای عادل خان پرسپولیس اگر قهرمان شد همین فرمون و تو آسیا تا بالاترین سطح رفت اونم با ی نصفه تیم با رقابت با تیمای چند صد و چند هزار میلیاردی یعنی اکر حمایت میشد تو آسیا نمی تونست نتیجه بگیره دفعه اول ک‌اصلا پرسپولیس با پنجره بسته و ۱۳نفر رفت فینال بار دوم ک‌استقلالیا هم برا حذف پرسپولیس کلی ایمیل به ای اف سی زده بودین با محرومیت ناحق ال کثیر ولی برای ما مهم‌اینکه با امتیازات خارج زمین و ناحق تیمای دیگه قهرمان نشیم حالا سپاهان باشه یا گلگهر اشتباهات داوری و پنالتی رو هم یکبار دیگه د فصل پیش و دوره کن و بدون تعصب نگاه کن ببین بیشترین پنالتی و داوری همون موقع را داده ک استقلال قهرمان شد از این سفسطه بکشین بیرون همیشه میگفتین بابا مسعود بره پرسپولیس دسته سومه ولی دیدین ک سه گانه رو کسب کرد حالا ما میگیم امتیازات سپاهان و برگردونن اگر استقلال قهرمان شد نوش جان ک خودت میدونی استقلال بدون امتیاز یا کسر امتیاز تیمای مدعی و تو حاشیه رفتن تیمای قدر نمیتونه و این و تو ده ساله اخیر ثابت کردین
  • زهرا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • زیگزاگ IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    بهترین تیم آسیا؟ یعنی بدون جام هم میشه بهترین تیم آسیا شد؟ احتمالا تیمهای الهلال و تیمهای ژاپنی و کره ای کشک!
    • قلب قرمززز IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      جام چهار جانبه شما جاااااامه جام جام در جام آسیای ما جام نیست خیییلی رو دارید
  • ایرانی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    جناب کلانی قطع بدون همینکه یحیی و کریم باقری به خاطر مردمی بودن شون حذف میشن برای پرسپولیسی جماعت از صد قهرمانی ارزنده تر خواهد بود اصلا این تیم و منحل کنن اما ........شک‌نکنید هوادار پرسپولیس سرمربی های دیگه داخلی جز دایی و یحیی رو در خور این مکتب نمی دونه و شما مطمئن باشین هوادار اصیل راضیه این مدلی ادامه بده تا مثل عنایتی تبانی کنه یا قلعه نوعی ک با وعده تیم ملی سکوت کرد و ظلم به ایم شهرستاتی گلگهر کرد البته خدا عقوبت عنایتی و داد قلعه نوعی ام خواهید دید اجرلو و فتح الله زاده انقد تخطی کرده بودن ک دیرین به سال نکشید یعنی قلعه نوعی به سادگی میتونست به فیفا شکایت کنه ک‌دیرین تهدیدم کرد جون امتیازات گلگهر تحت هیچ شرایطی نباید به رقباش منتقل میشد اما با وعده هایی ک عملی شدند ساکت شد و ما این رو نمیخایم و قبول نمی کنیم اگر یحیی به خاطر موضوع فنی برکنار بشه ایرادی نداره ولی به خاطر موضوع کریم باقری برکنار بشه افتخار هم میکنیم
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    خداییش درد دل همه همینه که سرطلایی بیان کرد دشمن دشمنه وگله ای نمیشه کرد اما دوستانی که دشمنند بسیار خطرناکترند اینها مثل کسانیست که از پشت خنجر میزنند ودوست دشمنند ودشمن دوست .باید یحیی بمونه مثل این چند سال با جام بوی دماغهای سوخته اینا رو با جشن آتیش سرخ به مشام دشمنامون برسانیم .پاینده مکتب پاک پرسپولیس .
  • حسن IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    حسین کلانی شاه دوست و سلطنت طلب چه حقی دارد راجب پرسپولیس حرف بزند تیمی هرگز شرایط انقلاب اسلامی ایران نپذیرفته حتی حاضر به تغییر نام نشد وگرنه واژه پیروزی برازنده این تیم بود،
  • نامبر وان IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    سرور ناصر کراکی ، سلطان پرسپولیسی ، فقط حق میگه
  • Siavash ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    پسر همسایه ما ما پنج سالشه همه بازیکنا رو از بره حتما اون اسطوره‌ هست اینم طرز تفکر یه کاجی
  • عدالت خواه IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    چه فایده، اگر براش توضیح بدم، یا چندتا سوال از آقای کلانی بپرسم چاپ نمیشه، پس هرچی سلطان مسعود بگه . ✌
  • ناصر IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    سلام، معلومه،به زمان ارزش گذاری و واگذاری کل باشگاه نزدیک می شویم، پس بهتره ورشکسته و ارزان تر بشود.
  • امین CA ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    لب کلام همینه... یحیی مثل بعضی ها حاضر به تقاضای عفو نیست. کریم باقری رو یادتونه که گفت: تحت هر شرایطی، حاضر به ماندن نیست؟
  • ناشناس IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    نکومال باشید تا رستگارشوید👌👌👌👌👌
  • ارتش سرخ IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    خوب گانگو جان گفتن که بعلت مریضی که دارم مدتی ازایران دورهستم این کلانی ست زنند گل هایی دربازی 6تایی کردن تاج
  • سیاوشس IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    این حرفها بهانه ای بیش نیست خودتون هم خوب میدونید حتما به یحیی دستور میدند تیمو ببره تو حاشیه
  • Shahin IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    نمی‌دونم آخه این مربی تو این چن سال چه کار برا این تیم انجام داده که قرارع با توطئه کنار گذاشته بشه!؟ فقط تیمی رو که می‌تونست تبدیل به یکی اط بهترین تیمای آسیا بشه، تبدیل شد به یه تیم کسل کننده که می‌تونه نیم، هیچ... نیم ، هیچ بازی‌هاش رو برنده بشه، اونم تو مدتی که تیم توی لیگ آسیا نبود، سال اول قهرمانی که حاصل تلاش کالدرون بود، سال قبل هم که سپاهان قهرمانی رو از دست داد، یعنی اینکه ابتکار عمل در اختیار پرسپولیس نبود! شاید مدیرای باشگاه بودن که چندین ساله نمی‌تونن بازی کردن با فوروارد رو یاد بگیرن، و یا... خدا رو شکر که امسال با تحقیر از تیم بیرون انداخته میشه تا یه نفس راحت بکشیم و دوباره از فوتبال لذت ببریم! بازی با النصر پایان دوران یه مفت‌خور و میراث خوره!!
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      شما لطفا به فکر تیم درب داغون خودتون باشید نه تخریب سرورتون
  • س IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    بچه ها همایت کنید یحیی باد بره درحد تیم نیست پولکییه .دلال
  • Hosin IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    بهترین تیم ایرانی .داری فیلم تخمی تخیلی نگاه می‌کنی اگه پاس را هم میگفتی یک چیزی دیگه لنگ معرف به عروس سرخ آسیا
  • سعید BR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    جناب کلانی پرسپولیس رو فدای کینه ورزی های سلطنت طلبانه خودت نکن ماعمری با برد پرسپولیس شادشدیم و با باختش اشک ریختیم فوتبال رو با گل زده و خورده حلیل میکنن نه با بهره برداری سیاسی جناب یحیی از اول فصل دنبال بهانه برای عدم نتیجه گیری بود و اگر واقعا تعصب پرسپولیس دارید کمک کنید زودتر یحیی بره تا پرسپولیس بجایی نرسیده ک جبران نشه
  • شهروز IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    آقای کلانی قابل احترام است ولی منصف نیست وگرنه یک تیمی که خارج از کشور حتی یک جام ندارد و فقط به حضور در فینال آسیا افتخار می کند نمی گفت بهترین تیم !!!، بعد در این ده سال که به انحای مختلف پنبه تیم مان تاج را زدند یادم نیست شما اظهارنظری کرده باشی خوش کردار
    • قرمز تا همیشه IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      قهرمانی آسیا سال 1370 با حذف الهلال عربستان
  • ناشناس IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    نگران نباشید این پرسپولیس قهرمان خواهد شد هر تیمی روزهای بد داره این خیلی خوبه که روزای بد پرسپولیس با چند تا مساوی چیه باخت تموم میشه بهترین تیمها هم روزای بد دارن عجله نکنید تیم ششتقلال فعلا تو یه اوج گرفتن روانیه بزارید این عطش فروکش خواهد کرد اولا ضمنا پرسپولیس اگه قهرمان بشه براش جام ایران و بردن لوث میشه یکمی از لذت میوفته خسته شدیم آنقدر جام و ما بردیم بخاطر زیبا شدن فوتبالم شده بزارید امسال سپاهان جام و ببره سپاهان ام تیم دوم پرسپولیس هست تمام ستاره هاشون پرسپولیسی هستن
  • محمد از کنگاور IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    نمیدانم چرا بعضی ها چشم بصیرت ندارند یا اینکه خودشون به خواب زدن که واقعیت ها را ببینند.شما کی هستید که دارید قضاوت میکنید خودتان را در چه جایگاهی میبینید.چرا انسان های زحمت کش مثل آقای گل محمدی وباقری وپیروانی که سالیان سال برای این تیم که متعلق به مردم ایران است دارید هر چیزی که لیاقت خودتون است به این آقایون می چسبونید.زنده باد تمام دوستداران پرسپولیس.
  • ح م IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    من خودم استقلالی ام قسمتی ازصحبت هاش راقبول دارم اینکه کریم باقری بالاجبارازباشگاه کنارگذاشته شدولی آقای کلانی تیم چه قرمزوچه آبی بایددردرون زمین وبدون کمک داوربایدنتیجه بگیره. ازآن گذاشته تیمهای ایرانی بعدازانقلاب یکباراستقلال ویکبارپاس قهرمان آسیاشدن بعدازآن دیگرمادررده باشگاه وملی درفوتبال مردان کارخاصی انجام نداده ایم توراقرآن کم بگوپرطرفدترترین تیم ایران وآسیا فلان تیمه خدالعنت کنداگراین حرف رابخاطر تمایل رنگی می گویم کدام جام معتبرآسیایی ول کنیدالهلال چندباره قهرمان آسیامیشه تیمهای کره ای ژاپنی .شمابزرگ فوتبال این مملکتیدچرامثل مبتدیهاصحبت می کنید.یکی سلطانه،یکی ژنرال،امپراطور،شهریار،مهندس بعدکدوم افتخاراین کاسه کوزه هاراجمع کنید
  • فرامرز IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    پیشکسوت واقعی طرفدار تیم هم هست مانند حسین کلانی وگرنه باور کنید باید هم کسی مرتضی فنونی‌زاده را نشناسد وقتی کسی برای تیم زمان جوانیش ارزش قائل نباشد و فقط برای شناساندن خودش حاشیه سازی کند بهترین کار بی محلی به اوست یعنی حتی فحاشی به این قبیل افراد هم غلط است چون توهین به نوعی توجه به این قبیل افراد باشد یعنی حتی ترجیح می دهد نقش منفی را بازی کند که به او توهین بکنند یعنی به نوعی در کانون توجه باشد اسمش فرق نمی کند گیریم زمانی بازیکن پرسپولیس بوده باشد امروز چه نقشی بجز تخریب پرسپولیس بازی می کند؟ باید به این اشخاص توجه نکرد این بهترین پاسخ ممکن است
  • ایمان IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    پرسپولیس عشق ۴۰ملیون هوادار ایرانی دوستت داریم❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی