دلخوری شدید حسن یزدانی از افشاگری هادی عامل؛ این موضوع نباید رسانه‌ای می‌شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن یزدانی، به مصاحبه اخیر هادی عامل، گزارشگر مشهور کشتی واکنش نشان داده است.

روز پنجشنبه مصاحبه‌ای از هادی عامل، گزارشگر و کارشناس باسابقه کشتی  پیرامون مصدومیت حسن یزدانی و عمل جراحی او منتشر شد که حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. این حواشی کار را به جایی رساند که عامل در مصاحبه‌ای از حسن یزدانی عذرخواهی کرد. عامل در آن مصاحبه گفت دلیل حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی با کتف مصدوم تامین مخارج عروسی‌اش از طریق پاداش کسب مدال طلا بوده است.

در همین شرایط در مراسم تجلیل از مدال‌آوران در مازندران که حسن یزدانی و پدرش هم حضور داشتند از پدر یزدانی در مورد جراحی کتف پسرش، احتمال نرسیدن او به المپیک و همین‌ طور مصاحبه هادی عامل سوال شد که علی اعظم یزدانی، پدر حسن یزدانی پاسخ بسیار عجیبی داد. ایشان گفت: «این به نظرم غفلت آن خبرنگاران بود. حرف آقای عامل این نبوده؛ آقای عامل همچین صحبتی نکرده. این غفلت خبرنگاران بود.» وقتی خبرنگاران به علی اعظم یزدانی گوشزد می‌کنند که خود هادی عامل عذرخواهی کرده، ایشان جواب می‌دهد: «آقای عامل صاحب اختیار هستند؛ چنین چیزی هم نبوده. آقای عامل این حرف‌ها را نگفته. خب خبرنگاران غفلت کردند.»

حالا براساس اطلاعاتی که رسیده حسن یزدانی از اینکه مشکلات مالی‌اش رسانه‌ای شده ناراحت است. 

یزدانی که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته و پس از انجام عمل جراحی روی کتف مصدومش به استراحت می‌پردازد گلایه‌هایش را به گوش هادی عامل رسانده است و با مناعت طبعی که دارد به او گفته درست که زندگی سخت است اما عنوان کردن آن در رسانه‌ها که تعابیر مختلفی از آن می‌شود، صحیح نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فاطمه IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    😭😭😭 عزیزم
  • گودرزی US ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    یعنی اگر به بازی‌های آسیایی نمی رفت پولی برای ازدواج نداشت؟!یعنی هشت مدا ل المپیک و جهانی او پاداشی به همراه نداشته؟!یعنی چند سال حضور در لیگ کشتی پولی برای یزدانی به همراه نداشته؟!چرا به فهم مردم توهین می کنید؟تقریبا فوتبالیستها پولی که می گیرند تا اندازه‌ای روشن است ولی کشتی گیری که با مدال جهانی و المپیک برگردد علاوه بر پاداش‌های وزارت ورزش.کمیته ملی المپیک و خود فدراسیون کشتی سیل عظیمی از پاداش که شامل زمین.سکه.ماشین.و پول نقد به جیب کشتی گیر سرازیر می شود آقای یزدانی می دانسته با یک دست هم از پس حریفان آسیایی بر می آید و می ارزد برای یک لقمه چرب مقدار خیلی کمی به زحمت افتاد در ضمن چرا بگذارد آن لقمه چرب را کشتی گیری دیگر مانند علیرضا کریمی.سجاد غلامی یا هادی وفایی پور ببلعد!کشتی گیر وقتی از جهانی و المپیک با مدال برگردد تا چندین ماه از این نهاد به آن نهاد.از این کارخانه پولدار به‌آن کارخانه ووو مشغول گرفتن پاداش است.همه پول می گیرند خوب هم می گیرند.
  • اصغر US ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    تنها ورزشکاری که از پاداش‌های که به او داده شده خدا را شکر کرد و گفت این مقدار ثروت دارم چرا ناراضی باشم کیانوش رستمی بود ورزشکاری کله شخ ولی صادق.روراست
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    نامزد اولیش سرمایه دار بود اونم این همه مسابقات رو برد خودش هم پولدار بود وقتی دبیر جون میگه دوره یزدانی تموم شده رفته با وجود پیشرفت علم پزشکی از این شیر مادر ونان پدر. نمیشه انتظار دیگه داشت
  • سیدمحمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    حسن آقای عامل این است همیشه مدافع ورزشکاران می باشد ولی اینجا در انتقال صحبتهای ایشان شیطنت کردند. اگر عذرخواهی هم از آقای یزدانی میکند نه این بوده که چنین حرفی زده بلکه به خاطر شیطنت خبرنگاران عذرخواهی کرده که اینم از بزرگی ایشان میباشد و چقدر خوب هم پدر آقای حسن آقا پاسخ داده است. و حسن یزدانی واقعاً جدای از قهرمانی ، پهلوان است.
    • س ج IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      احسنت عالی گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی