نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمله دوباره عرب‌ها به لیگ برتر/ این ستاره‌ها را هم سعودی‌ها زیر نظر گرفته‌اند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عربستان سعودی قصد دارد تا در بازار نقل و انتقالات ژانویه بار دیگر بهترین بازیکنان برترین باشگاه‌ها را هدف قرار بدهد.

عربستان سعودی به باشگاه‌های لیگ برتر هشدار داده که یک بار دیگر در ژانویه به دنبال بازیکنان برتر آنها خواهند آمد. مایکل ایمنالو، رئیس نقل و انتقالات عربستان، می‌گوید در پنجره بعدی برترین‌ها را جذب خواهیم کرد.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در تابستان مبلغ حیرت‌انگیز ۷۸۴ میلیون پوند را برای تقویت تیم‌های خود اختصاص دادند. تقریبا ۹۰ درصد از این هزینه‌ها متعلق به باشگاه‌هایی است که از سوی صندوق سرمایه‌گذاری عمومی، که صاحب نیوکاسل هستند، حمایت می‌شوند. کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه از جمله نام‌های بزرگی بودند که به کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان پیوستند.

اما ایمنالو می‌گوید که از این پس کسب‌وکار آن‌ها آنقدر آشفته نخواهد بود و تنها بازیکنان سطح بالا را هدف قرار خواهند داد. محمد صلاح لیورپولی اولویت اصلی است که پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی عرب‌ها را در تابستان رد کرده بود اما انتقال در ژانویه نیز بعید به نظر می‌رسد. جیدن سانچو و رافائل واران دو بازیکن منچستریونایتد نیز مورد توجه عرب‌ها هستند در حالی که زوج تاتنهام سون هیونگ مین و ریچارلیسون نیز در فهرست قرار دارند.

ایمنالو در پاسخ به سوالی درباره خریدهای ژانویه گفت: «معتقدیم که هر پیشرفت اضافی که باید برای هر باشگاهی انجام دهیم و هر بازیکنی که به باشگاه‌هایمان اضافه شود در بالاترین سطح خواهد بود. فکر می‌کنم اکثر باشگاه‌ها آنچه نیاز داشته باشند را در اختیار دارند. و امیدوارم اکنون توجه به پیشرفت امکانات تمرینی معطوف شود تا عملکرد این بازیکنان را بهبود بخشند. ما آنچه را که می‌خواستیم در تابستان انجام دادیم، یعنی وارد کردن پای‌مان به بازار و رقابت تهاجمی. اما همچنین می‌خواستیم به هر باشگاه در لیگ فرصتی برای پیشرفت بدهیم. معتقدم که به این هدف دست یافتیم. کیفیت بازی‌ها و عملکرد اکثر بازیکنان بین‌المللی خریداری شده نشان می‌دهد که عملکردمان در بازار نقل و انتقالات نسبتا خوب بوده است. و ما امیدواریم که در آینده به بهبود این روند ادامه دهیم.»

ایمنالو اکنون وظیفه دارد تا قبل از میزبانی عربستان سعودی در جام جهانی ۲۰۳۴ استعدادهای داخلی بیشتری را پرورش دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی