نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شگفت‌زدگی پدیده سری‌آ در مراسم توپ طلا: مسی با من دست داد!
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره گرجستانی ناپولی از حرکتی که مسی در مراسم توپ طلا انجام داد شگفت‌زده شد و از رقیبش در سری آ نیز قدردانی کرد.

خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی اذعان می‌کند که سخت‌ترین حریفی که با آن روبرو شده در تیم خودش بوده است. ملی‌پوش گرجستانی پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل اسکاتلند در حال آماده شدن برای رویارویی با اسپانیا است.

او در گفتگو با خبرنگاران از برخی حواشی جذاب صحبت کرد. کواراتسخلیا گفت: «سرسخت‌ترین حریفی که تا به حال با آن روبرو شده‌ام، جیووانی دی لورنزو در زمین تمرین است. امیدوارم هرگز مجبور نباشم مقابل او بازی کنم.» آنها با هم اولین اسکودتوی ناپولی را بعد از بیش از ۳۰ سال به دست آوردند و هواداران پس از قهرمانی به این مهاجم لقب «کوارادونا» را دادند. عملکردهای خوبش باعث شد تا در لیست نامزدهای توپ طلا قرار بگیرد و در مراسم پاریس با مسی برنده جام جهانی دیدار کرد.

«مسی در سمت راست من نشسته بود. در طول وقفه تبلیغاتی به ما هشدار داده شد که زیاد بلند نشویم و حرکت نکنیم، بنابراین من سر جایم نشسته بودم. ناگهان مسی بلند شد و به سمت من آمد. نفهمیدم چه اتفاقی می‌افتد، اما او بازویش را بلند کرد و با من دست داد. من از این کار او بسیار قدردانی می‌کنم، او واقعا شگفت‌انگیز است.»

کواراتسخلیا همچنین برخی از حریفان خود در سری آ را نیز تحت تأثیر قرار داد و از حرکت رافائل لیائو، ستاره میلان، پس از گلزنی تشکر کرد. «کمتر مردی مانند لیائو در فوتبال پیدا می‌شود. زمانی که بعد از مدتی طولانی گل زدم او به من تبریک گفت و برایم بهترین‌ها را آرزو کرد. او یک انسان فوق‌العاده است.»

بیشتر بخوانید: نظر متفاوت ستاره‌ای که از بچگی عاشق رونالدو بود/ مسی بهترین بازیکن تاریخ است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی