نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سامری: فصل جذابی را در فصل جدید داریم/ ۶ تیم مدعی در لیگ بسکتبال رقابت می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بسکتبال نفت ابادان در پایان هفته چهارم لیگ برتربا شکست طبیعت صدرنشین جدول رده بندی شد تا اثبات شود حماد سامری همیشه بدون خارجی در بین تیمهای مدعی بهترین نتیجه‌ها را می گیرد.

حماد سامری چهارفصل پیش هم بدون بازیکن خارجی از سد مدعیانی چون پتروشیمی‌بندرامام و شهرداری گرگان گذشت و جام طلایی را به آبادان برد. سامری، سرمربی که بین جنوبی‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ می‌گوید: «پیش از بازگشت من به نفت آبادان مجوزهای خارجی توسط معاونت ورزش وزارت نفت قرار بود صادر شود ولی این مجوز برای مربی دیگری قرار بود صادر شود ولی با بازگشت من به نفت آبادان هنوز ماده ای به ورزش این وزارتخانه اضافه نشد و درگیر صدور ان مجوزهستیم.»

او در خصوص بازیهای این فصل لیگ برتر هم بیان می‌کند: «لیگ حساسی در پیش داریم که تیمها بازیهای نزدیکی را برگزار می‌کنند. از قبل هم مشخص نیست کدام تیم برنده میدان است. در حال حاضر ۶ تیم مدعی به نامهای مهرام، نفت آبادان، طبیعت، ذوب آهن، کاله و شهرداری گرگان داریم که همه آنها برای قرارگرفتن در جمع ۴ تیم برتر تمامی‌تلاش خود را به کار می‌گیرند. تیمی که راهی نیمه نهایی هم نشود دست کمی‌از تیمهای دیگر ندارد.»

سرمربی تیم نفت آبادان در ادامه تاکید می‌کند: «با تمام احترامی‌که به سایر تیمها دارم تازه شروع لیگ است و هنوز نمی‌توان پیش بینی تیم قهرمان را کرد. تک تک بازیها سرنوشت ساز است. از سمتی هم باشگاهها دو یار خارجی را از همان ابتدا جذب کرده اند که برعکس فصل گذشته از کیفیت خوبی برخوردارند. حضور خارجی‌های باکیفیت ضمن بالابردن سطح کیفی لیگ باعث می‌شود تا تجربه ی بازیکنان جوان بالاتر برود و بهتر شدن سطح کیفی بسکتبالیستها آینده تیم ملی را تامین می‌کند. خوشحالم که لیگی قوی داریم.»

حماد سامری همچنین معتقد است برنامه ریزی فصل جدید خیلی بهتر است: «ما باید به یک برنامه واحد برسیم. از انجا که پنجره‌های انتخابی کاپ آسیا و جام جهانی در طول فصل برگزار می‌شود باید با برگزاری لیگ منظم که بصورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، کیفیت را بالاتر برد. در پلی آف حداقل بازیها سه از پنج باشد و نیمه نهایی و فینال هم ۴ از ۷ انجام شود. همین امر به جذابیت بازیها اضافه می‌کند.» فردا هم قرعه کشی جام حذفی آنهم بعد از ۲۲ سال برگزار می‌شود، این مربی می‌گوید: «تیم ما در این جام شرکت می‌کند. چون فکر می‌کنم در این رقابتها می‌توان حداقل به بازیکن جوان تیم فرصت بازی داد و چون از لیگ پایین تر هم تیمها شرکت می‌کنند بازیکنان آن تیمها فرصت پیدا می‌کنند خود را بیشتر نشان دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی