نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مورد عجیب مربی پرسپولیسی در تیم ملی/ این‌مدلی هم می‌توان به جایی رسید و درخشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر خلاف بسیاری از تیم‌ها و مربیان برای رسیدن حسین عبدی به نیمکت تیم ملی نوجوانان هیچ کس سفارش او را نکرده بود.

تیم ملی نوجوانان سه‌شنبه با مراکش بازی دارد و اگر برنده شود، به جمع ۸ تیم برتر دنیا می‌رسد که اتفاق خیلی بزرگی است.

نکته جالب ماجرا اینجاست که همه اهالی فوتبال خیلی امیدوارند این تیم، مراکش را شکست دهد و به جمع بزرگان فوتبال دنیا برسد و این مهم‌ترین کاری است که حسین عبدی و شاگردانش در جام جهانی انجام داده‌اند؛ یعنی امیدوار کردن مردم به بازی‌های آینده و این‌که تیم ما حتی در صورت شکست هم با تمام قوا و با تمام وجود تا آخرین لحظات می‌جنگد تا حق خود را بگیرد.

برای تیمی که برزیل را برده و آن نمایش خوب را مقابل انگلیس داشته، برتری مقابل مراکش کار شاقی نیست اما فراموش نکنیم که بازی‌های مرحله حذفی سخت‌تر و حساس‌تر است و یک اشتباه می‌تواند تمام رویاهای نوجوانان شایسته ما را خراب کند. اشتباهی شبیه آن‌چه در دقایق پایانی بازی با انگلیس دیدیم که البته ناخواسته بود اما باعث شکست تیم ایران در آن دیدار شد.

ما به تیم ملی نوجوانان ایمان داریم و مطمئن هستیم شاگردان عبدی حتی اگر ببازند، مردانه می‌بازند. فراموش نکنیم که خود حسین عبدی هم با شایستگی کامل در این جایگاه قرار گرفته و با سفارش هیچ‌کس سرمربی نوجوانان نشده است. تیم او تا همین‌جای کار عملکردی تحسین‌برانگیز داشته و امید می‌رود در بازی و انشاءالله بازی‌های آینده هم بدرخشد و دنیای فوتبال را متوجه استعدادهای ناب فوتبال ایران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی