نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
فصل رویایی پیرمرد، درخشان هم تمام شد/ نسل سوم هم رقیب جوکوویچ نیست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوواک جوکوویچ با پیروزی مقابل یانیک سینر برای هفتمین بار قهرمان تورنهایی مردان شد و رکورد مشترک خود با راجر فدرر را شکست.

نواک جوکوویچ افسانه‌ای امشب برای شکست رکورد شش قهرمانی در تور نهایی مردان و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش به مصاف یانیک سینر به میدان رفت. او در جذابترین بازی این رقابت ها قبل از این در بازی دوم دور گروهی، در سه ست جذاب بازی را به سینر واگذار کرده بود و به همین دلیل در آستانه حذف قرار گرفت و به لطف پیروزی سینر مقابل هلگر رونه شانس رسیدن به نیمه نهایی را پیدا کرد.

اسطوره صرب بعد از نمایش های دور از انتظار در دور گروهی، موفق شد در بازی نیمه نهایی با اقتدار و بدون برک شدن رقیب اصلیش در سال ۲۰۲۳ را شکست دهد و به فینال برسد. یانیک سینر، آماده ترین بازیکن این دور از رقابت‌ها به شمار می‌رفت و به عنوان ستاره ایتالیایی و محبوب تماشاگران و با سابقه برد چند روز گذشته مقابل نوله دست بالاتر را داشت.

اما به نظر می‌رسید مشکل بدنی سینر در تورنمنت های طولانی یکبار دیگر گریبانگیر او شد. او در این بازی با سینر آماده روزهای قبل فاصله داشت و جوکوویچ هم صلابت خود را در بازی‌های بزرگ به رخ کشید. جوکوویچ در هر دو ست یک بار سینر را مقابل تماشاگران خانگی برک کرد و بدون برک شدن و با تنها از دست دادن ۸ امتیاز سرویس به قهرمانی مقتدرانه ۶-۳ و ۶-۳ دست یافت. او در راه رسیدن به قهرمانی هفتم، سه حریف جوان متولد ۲۰۰۰ به بعد یعنی یانیک سینر، کارلوس آلکاراس و هلگر رونه را شکست داد تا نشان دهد که همچنان هم دود از کنده بلند می‌شود و در بازی های بزرگ کسی به گرد پای او هم نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: بازگشت جوکر به استادیوم فوتبال/ صربیناتور مهمان ویژه یوونتوس +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی